- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » ОШ № 49 |
В категории материалов: 58 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
06.12.12 В ГЗОШ I-III СТУПЕНІВ № 49 відбувся інтелектуальний турнір юних розумників серед учнів. |
Наближається чарівне та загадкове свято, яке кожного змушує повірити в казку. Кінець року – це час підбити підсумки зробленому, будувати плани на майбутнє. Новорічні свята – пора відпочинку та задоволення, якого всі із нетерпінням чекають. Щоб рік наступний був вдалим, успішним, приніс нові досягнення, за традицією люди прикрашають свої оселі. Яскраво сяюча ялинка, блискучі вогники на вікнах, серпантин та гірлянди на дверях – і щастя із радістю завітають до ваших осель. |
3 грудня – Всесвітній день інвалідів. Ця дата – нагадування людству про його обов’язок проявляти турботу та милосердя до всіх незахищених верств суспільства. За Конвенцією ООН діти з особливими потребами – це повноцінні, повноправні громадяни України. Серед учнів ГЗОШ І-ІІІ ступенів № 49 також є діти з особливими потребами. Але вони не виділяються серед інших школярів, бо всі мають дружні стосунки з однолітками, є активними учасниками шкільного життя. |
Світ людей, природи і речей,
подекуди дуже корисних, але при неправильному поводженні таких
небезпечних,чатує на дитину. Дорослим важливо підготувати підростаюче покоління
до взаєморозуміння, взаємоповаги, навчити правил безпечної взаємодії з ними. |
Найкраща пора нашого життя – це шкільні роки. Кожний згадує їх по-різному. 5000 випускників, які отримали путівку у доросле життя в Горлівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 49, із великою вдячністю та щирою подякою повертаються до рідної школи, улюблених учителів. А особливо цього року, коли школі виповнилося 50 років. Півсторіччя. Це багато чи мало? Багато, якщо озирнутися на роки, що вже пішли, та на успішних бізнесменів, лікарів, військових, педагогів, будівельників, робітничих, якими стали випускники школи № 49. Мало, якщо подумати про те, скільки ще в стінах школи вчиться та буде вчитися талановитих учнів, таких, що прийшли на сьогоднішнє свято, що з теплотою та сльозами на очах згадують рідну школу, дякують своїм учителям. |
Щедра українська земля талановитими людьми. З давніх часів у нас звучать проникливі мелодії, пісні, танці. Є таланти і в Горлівській загальноосвітній школі І – ІІІ ступенів № 49. Наші юні «зірки» засвітилися на фестивалі дитячої творчості «Україна має таланти» 16 – 17 лютого 2012 року. Такий фестиваль проводиться в школі другий рік, щоразу показуючи, що цікаві здібності можна знайти в кожному. Учні представляли свої таланти у чотирьох номінаціях: вокал, хореографія, декламування та вироби своїми руками. Справжнім родинним святом став перший етап конкурсу, проведений серед 1-4 класів, для маленьких «зірочок» та їх батьків, які так переживали та стільки готувалися до виступів. У виконанні Гордієнко Марини, учениці 3 класу, учнів 1-А, 1-Б класів звучали ліричні пісні про маму, дитинство, рідний край. Учні 4 класу (класний керівник Футерко Г.О.) кумедно розіграли сценку «Збори», а учні 1- А класу (класний керівник Друзь М.В.) – казку «Колосок». Також діти, вихованці музичної школи, Ярош М. та Гордієнко О.( 4 клас) показали свою майстерність у грі на скрипці та акордеоні. Учні 1-Б, 2-Б, 4 класів декламували поезії про Україну. |
Школа готує підлітків для дорослого життя. Під час прищеплення школярам трудових навичок, суспільно-корисної праці вчителі постійно наголошують на необхідності дотримання правил техніки безпеки. Хто, ніж батьки, які вже працюють на підприємствах, може краще розказати дітям про складну систему заходів та засобів, що існує на кожному виробництві та спрямована на збереження здоров’я і працездатності людини в процесі праці . Батьки учнів ГЗОШ № 49 охоче відгукнулися на пропозицію класних керівників розповісти дітлахам про свої професії, про небезпечні умови виробництва, про обов’язковість дотримання правил техніки безпеки. З якою цікавістю та захопленням учні 7 класу (класний керівник Захлевна О.В.) слухали про небезпечну, але таку необхідну шахтарську працю під час зустрічі із Ларіоновим Р. - одним із кращих забійників шахти ім. Калініна, а діти 1-А класу (класний керівник Друзь М.В.) зустрілися із мамою Гура О.М., медсестрою поліклініки, яка вкотре наголосила на необхідності бережливого ставлення до власного здоров’я. Харченко А.А., охоронець ВК розповів про особливості своєї професії. |
Чи часто ви задумувались над такими питаннями: навіщо людині дається життя? Чому лише один раз людина в змозі його отримати?. Незалежно від наших поглядів і відповідей на ці запитання, дуже часто ми усвідомлюємо, що життя – це те, що люди найбільше прагнуть зберегти і якнайменше бережуть. |
В умовах сьогодення школа залишається єдиним соціальним інститутом, який може взяти на себе захист прав кожної дитини, які б забезпечували їй повноцінний особистісний розвиток. Як покращити навчально-виховний процес, як підвищити рівень знань учнів та привчити їх вчитися протягом усього життя – ці питання розглядав педагогічний колектив ГЗОШ № 49 на педраді-практикумі 16. 02. 2012 року. Заступник директора з НВР Пруднікова Л.О. у своїй доповіді акцентувала увагу педагогів на перевагах використання інтерактивних технологій, особистісно орієнтованого підходу, що забезпечують створення нових механізмів навчання і виховання та грунтуються на принципах глибокої поваги до особистості, врахуванні індивідіальності. |
Хто сказав, що бути розумним - це вже не модно? Хто сказав, що знати все про все та вміти багато чого в житті - не є вже актуальним і популярним у наш час? Так, наприклад, 26 січня 2012 року, учні 5-8 класів ГЗОШ І-ІІІ ступенів №49 довели, що розум за гроші не купити, і позмагалися у конкурсі «Найрозумніший». Вчителі Молібог Л. І. та Лучко В.С., організатори конкурсу, підготували для учасників цікаві завдання, питання на які знали лише найрозумніші та найерудованіші учні! |