В умовах сьогодення школа залишається єдиним соціальним інститутом, який може взяти на себе захист прав кожної дитини, які б забезпечували їй повноцінний особистісний розвиток. Як покращити навчально-виховний процес, як підвищити рівень знань учнів та привчити їх вчитися протягом усього життя – ці питання розглядав педагогічний колектив ГЗОШ № 49 на педраді-практикумі 16. 02. 2012 року. Заступник директора з НВР Пруднікова Л.О. у своїй доповіді акцентувала увагу педагогів на перевагах використання інтерактивних технологій, особистісно орієнтованого підходу, що забезпечують створення нових механізмів навчання і виховання та грунтуються на принципах глибокої поваги до особистості, врахуванні індивідіальності. Психолог Лучко В.С. надала вчителям практичні рекомендації для роботи з учнями різних типів сприйняття. Керівник МО вчителів початкових класів Агеєва Ж.Г. за допомогою практичних вправ підкреслила важливість керівної ролі педагога у процесі оволодіння знаннями учнями та поділилася досвідом використання на уроках методів «Займи позицію», «ПРЕС». Учитель Ляшенко В.В. запропонувала педагогам попрацювати в групах та з’ясувати конкретні фактори успішності школярів у навчанні. Учителі Старченко А.М., Початкіна Г.Ф. через інтерактивні методи «Акваріум», «Шкала думок» залучили присутніх до розв’язання питання покращення результатів навчання. Коляда А.О. та Антонова Т.М. через методи «Замкнене коло» (Два-чотири-всі разом») показали, як можна зацікавити предметом та підвищити мотивацію до знань. Складаючи «Дерево рішень», вчителі підбили підсумки практикуму: щоб здійснити прорив до якісної освіти всіх дітей шкільного віку, вчителям необхідно вимагати від учнів не просто відтворення знань, а їх сприйняття на причинно-наслідковому рівні. Учителю необхідно стимулювати і організовувати розумову діяльність учнів шляхом порівнянь, зіставлень, знаходження аналогій та розвязання проблемних ситуацій
Як показало анкетування, проведене вчителями Чубою Ю.М., Лясковською Н.Я. напередодні педради, умови навчання у школі № 49 задовольняють учнів та їх батьків. А творчий педагогічний колектив школи направить усі зусилля для надання якісних освітніх послуг.
|