- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » ОШ № 5 |
05.12 в 3 класі Горлівської загальноосвітньої школи №5 вчителем початкових класів Филиппських М.Й. проведено урок читання з використанням мультимедійних технологій – «Раз добром зігріте серце – ввік не прохолоне» за казкою А.Дімарова «Для чого людині серце». Метою якого було продовжити знайомство дітей з жанром літературної казки, формувати читацькі навички шляхом спеціальних вправ та в процесі роботи над текстом, вчити самостійно визначати завдання уроку, головну думку і персонажів твору, розвивати мову і мислення дітей, збагачувати їх новими словами, виховувати прагнення робити добро,співчуття до ближнього. На уроці були присутні адміністрація школи, а також учителі початкових класів. Разом з ними до третьокласників завітав Дерев`яний Чоловічок, який хотів стати справжньою людиною, але забув, що для цього потрібно. Основні етапи уроку плавно змінювали один одного. Діти поділилися своїми очікуваннями, самостійно визначили, які вміння їм знадобляться, складали асоціативний кущ до слова «серце», ділилися своїми міркуваннями щодо того, з яким серцем краще жити – штучним чи людським. На етапі засвоєння нових знань дізналися відомості про письменника, розповідь про якого супроводжувалась електронною презентацією. Урок комбінував у собі різноманітні форми роботи над текстом, які ґрунтувалися на методиках інтерактивного навчання за допомогою комп’ютера. Після первинного сприймання тексту діти висловили свої думки про те, що ж потрібно чоловічкові, щоб стати справжньою людиною. Вирішували проблемну ситуацію: серце якої людини вибрати дерев`яному гостеві,щоб стати справжньою людиною. На маленьких сердечках писали скарби людського серця і дарували чоловічкові з надією, що коли він повернеться до казкового лісу, то зразу оживе. Результати роботи учні заносили в таблицю успіху, мали можливість самостійно оцінити роботу своїх товаришів і свої знання. Такий урок дійсно захоплює і спонукає учнів до навчання. А для вчителів в черговий раз було продемонстровано майстер-клас сучасного уроку. Зам директора з НВР Косолапова О.Є | |
Просмотров: 558 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |