У ГЗОШ І - ІІІ ступенів № 42 пройшло засідання педагогічної ради. Ця педрада була присвячена одній з актуальних проблем освіти – проблемі організації самоосвітньої діяльності учнів, розвитку їх самоосвітньої компетентності. Чому саме цьому питанню? Бо завдання сучасної школи – це розвиток кожної дитини як неповторної індивідуальності. З огляду на це велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити і вирішувати нові проблеми, використовувати набуті знання, вміння та навички в незнайомих, нестандартних ситуаціях. Основний доповідач, заступник директора з НВР Рибіна М.В., на початку свого виступу звернула увагу на такі поняття, як освіта, самоосвіта, самостійна навчальна робота, а потім розглянула самоосвітню діяльність як сукупність декількох «само» ( самооцінкаі; самооблік; самовизначення; самоорганізація; самореалізація; самокритичність; самоконтроль; саморозвиток ), розповіла про різні рівні самоосвіти в залежності від сформованості навичок та самоосвітніх умінь учнів, ознайомила з результатами анкетування учнів щодо самоосвітньої діяльності та з інструментарієм самоосвітньої діяльності.
Творчі групи, на які було поділено слухачів, надали свої погляди на такі питання: мотиви, які, на їх погляд, спонукають учнів до самоосвіти; фактори, які заважають самоосвітній діяльності учнів; дії, які вчителі спроможні і зобов`язані зробити, для того, щоб допомогти учням здійснювати їх самоосвітню діяльність.
Потім директор школи Хмельова Т.І. виступила с питанням " Організація самостійної діяльності учнів у процесі формування та розвитку знань, умінь, навичок", вчитель початкових класів Бабкеєва О.О. - з питанням " Домашні завдання як форма самоосвітньої діяльності учнів". Вчитель російської мови та літератури Мирошник Н.В. зосередила увагу на питанні " Розвиток творчої компетентності школярів - актуальне соціальне замовлення". Галка Т.Г., вчитель математики та інформатики, акцентувала доповідь на використанні інформаційно-комунікаційних технологій, як засобі підвищення якості навчальних досягнень учнів. А вчитель історії та правознавства Сладкевич О.І. поділився досвідом з розробки моделі підготовки учнів до ЗНО з історії України. Наприкінці педради вчитеь технічної праці Ворожко В.П. склав такий заклик до учнів: В школьных знаниях добьёшься ты успеха, Но это будет лишь очередная веха. А чтоб не плыть бревном по морю знаний, Тебе не повредит самообразование. Заступник директора з НВР Кашлакова Н.В. |