МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
КАТЕГОРИИ РАЗДЕЛА
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Статистика
Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
Главная » Статьи » ОШ № 3 |
«Навчати, значить подвійно вчитися»
Під таким гаслом у ГЗОШ І-ІІ ступенів №3 пройшли педагогічні читання для вчителів на тему: «Структура уроку комбінованого типу» Досвідчені педагоги навчали молодих, ділились досвідом своєї роботи, а молоді вчителі підготували теоретичні виступи. Адміністрацією школи було проведене анкетування учнів 5-9 класів з метою визначення рейтингу вчителів та рівня їх професійної підготовки. Це теж був матеріал для роздумів. Навіть ніхто не думав, що така тема визве шквал вчительських роздумів. Після педагогічних читань не було байдужих, а у вчителів виникали все нові питання, відповіді на які вони б хотіли знайти. Вчителі прийшли до висновку, що приходити на урок треба настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити, і чи буде від цього добре. Якщо ти, вмієш звичайний факт подати як відкриття й домогтися подиву й захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив. 80% всіх уроків все ж є комбінованими і, розглядаючи кожний етап уроку, пропонувались нові, інноваційні підходи до кожного етапу. Урок це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя. У цьому дзеркалі можна побачити й педагогічну грамотність, і майстерність, і особистість учителя – творця. Розглядаючи структуру комбінованого уроку від Коменського до сьогоднішніх днів, прийшли до висновку, що сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог вміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня. Дуже хочеться, щоб кожному вчителеві девізом були слова: «Учитель – бджілка, а знання учнів – мед». Заступник директора з НВР Машина Т.В.
| |
Просмотров: 532 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего коментариев: 0 | |