- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » ОШ № 19 |
Головною умовою ефективності будь-якої виховної системи є особистість педагога-вихователя. "Яким повинен бути класний керівник?" - вирішили з`ясувати педагоги ГЗОШ № 19, і провели педагогічну раду "Роль особистості класного керівника у формуванні творчо-працездатного учнівського колективу." Готуючись до педради, учителі школи вивчили методичну літературу, провели відкриті виховні години, адміністрацією школи, в ході анкетування серед учнів, було виявлено, яким вони бачать ідеального класного керівника, чим їхній клас, завдяки класному керівникові, відрізняється від інших, також учні писали твір "Якби я був класним керівником?" Протягом місяця готувалися два проекти: учнівський і учительський, - "Класний класний керівник". Учні і педагоги виділяли ті основні якості, якими повинен володіти класний керівник, щоб бути ідеальним наставником. Порівнявши два проекти, педагоги прийшли до висновку, що самі вони віддають перевагу професійним навичкам, а діти більше цінують людські якості - доброту і розуміння. І все ж основні риси, необхідні для успішної діяльності класного керівника, - це здатність розуміти внутрішній світ дитини, уміння стати на його позицію, здатність до спільної творчості з учнями. Проведена рефлексія в кінці педради показала, що вчителі багато чого взяли для себе, зробили певні висновки. Сподіваємося, що тепер проблем стане менше. | |
Просмотров: 663 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего коментариев: 0 | |