- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » ОШ-интернат |
У Горлівському навчально-виховному комплексі «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 4 – дитячий садок № 16 «Промінь» з 31 березня по 04 квітня 2014 року проведено тиждень природознавчих дисциплін. Протягом тижня проходили заходи згідно плану. 31 березня 2014 року проведено гру «Знавці географії» для учнів 10-11 класів, під час якої учасники продемонстрували свої знання предмета, виявили інтерес до запропонованих завдань. Переможцем стали учні Чередніченко Олексій та Кузнєцов Владислав. Цього ж дня серед учнів 8-9 класів проведено гру «Найрозумніший» з метою систематизації понять, пов’язані з класами неорганічних речовин, формування пізнавального інтересу через розв’язання аналітичних завдань із нестандартним змістом. Найактивнішою під час гри стала команда 9 класу. Учні 10 класу виступили з короткими повідомленнями на різні теми з життя рослин, тварин та людини. А учні 5-6 класів були активними учасниками гри «Природничий марафон». На ньому учнів чекали захоплюючі завдання і різноманітні конкурси. Змагались дві команди: «Природодослідники» та «Юні природознавці». Перемогла команда «Юні природознавці». Не лишились осторонь гри і вболівальники. Майже всі учасники отримали задоволення і пам’ятні призи. Гра сприяла розвитку пізнавальної активності учнів, стимулювала творчі процеси їхньої діяльності. Під час гри відбулося багаторазове повторення природничих понять та їх осмислення. 01 квітня 2014 року учитель хімії Баркова Яна Іванівна організувала для учнів 7-11 класів конкурс кросвордів і загадок «Розваги». Учні розв’язували ребуси, кросворди, загадки, де для успіху необхідно було згадати різноманітний матеріал предметів природничого циклу. Проведений захід сприяв узагальненню знань учнів у процесі розумової діяльності. Для учнів 9 класу проведено вікторину «Люби і знай свій рідний край», під час якої школярі показали свої знання географії рідного краю – Донеччини. Даний захід сприяє формуванню патріотичного світогляду підлітків. Учні 7 класу на відкритому уроці проникнули у загадковий світ грибів і визначили, у чому ж їх таємничість. Діти протягом уроку працювали під гаслом: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно усім працювати. В кінці уроку учні, крім оцінок, отримали призи – фотографії грибів. 02 квітня 2014 року у 10 класі проведено відкритий урок хімії з використанням інформаційно-комунікативних технологій на тему «Алюміній. Оксид і гідроксид алюмінію, їх амфотерність». Під час уроку учні розширили знання про метали на прикладі алюмінію, повторили поняття амфотерність, їх хімічні властивості, ознайомилися з поширенням алюмінію в природі та його застосуванням. Найактивніше працювали на уроці Кузнєцов Владислав, Ломов Андрій. Також цього дня для учнів 5-6 класів організовано «Скарбничку народної мудрості», під час якої школярі згадали народні прислів’я, приказки та загадки. Активними учасниками стали учні Масалигіна Наталія, Посохов Олександр, Маковій Ярослав, Черкашина Лідія. 03 квітня 2014 року четвертий день присвячений екології. У шкільній бібліотеці організована виставка книг «Знай, люби, бережи». На загальношкільній лінійці учні 5-11 класів мали можливість побачити і почути виступ екологічної агітбригади. Були проведені екологічні хвилинки на уроках. І цього ж дня учні 5-6 класів заочно подорожували сторінками Червоної книги. 04 квітня 2014 року відбулася виставка малюнків на тему «Веди здоровий спосіб життя». Учні 5-9 класів представили творчі роботи, відобразивши своє бачення здорового способу життя. На п’ятий день тижня учні 8 класу брали участь у позакласному заході «Здоровим будь!». Захід проходив у формі прес-конференції з елементами театралізованої вистави та агітації. Присутні підготували різноманітні запитання учасникам прес-конференції. Дев’ятикласники побудували «Міст здоров’я» із особливих цеглинок – «цеглинок здоров’я». І закликали всіх присутніх вести здоровий спосіб життя: «Ваше здоров’я і життя у ваших руках. То ж обирайте здоровий спосіб життя. Будьте здорові! Будьте щасливі! Будьте успішні!» Кожен учень відчув плече колективу і зрозумів, що його знання є корисними і він зможе їх застосувати в будь-якій життєвій ситуації. Нетрадиційність форм проведення позакласних заходів під час тижня природознавчих дисциплін, добровільна участь у ньому, відсутність жорстких обмежень у часі дають змогу педагогам та учням досягти вагоміших результатів, ніж на звичайному уроці. Адже масовим заходам властиві піднесеність, урочистість, яскравість. Вони залишають значний слід у свідомості й почуттях дітей, відтак мають велику навчально-пізнавальну та виховну цінність.
Карастєльова Тетяна Яківна, учитель біології Баркова Яна Іванівна, учитель хімії Шеремет Ірина Миколаївна, учитель географії | |
Просмотров: 381 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |