Перший тиждень навчяння у
школі…шосте вересня…кабінет біології та хімії…. Звичайний урок біології у 9
класі за темою «Раси», з використанням ІКТ. Вчитель повільно записує домашне завдання
на дошці, раптом, сором'язливо підходить один з учнів і пропонує вчителю за
наступною темою самостійно виконати презентацію. Вчитель подумав, і каже, що це
непогана ідея, можна її впровадити, але ж треба і повноцінний урок провести.
Цікаво як сприймуть нового учня в класі колеги, задумався вчитель…
Настав відповідальний урок,
Микита Нікітюк впевнено зайняв позицію за вчительським столом, налаштував
техніку, оголосив тему, впорався з організаційним моментом уроку. Треба
відзначити, що учні з повагою слухали свого колегу, активно брали участь в
обговоренні проблемних питань, впевнено відповідали на поставлені питання.
Микита, як для учня 9 класу,
витримав класичну форму уроку зі всіма відповідними етапами (актуалізація
опорних знань, вмінь, включив розповідь з елементами бесіди). Час минув швидко,
у дружній атмосфері співбесіди. На додаток Микита використав прийом закріплення
нових знань, запропонувавши пограти у гру «виключи зайве». Треба зауважити
ретельну, сумлінну підготовку учня, у нього був план конспект уроку! Ми можемо
сподіватися, що перед нами був майбутній вчитель, науковець, або лікар, але ця
людина пов'яже своє життя з біологією. |