Дітям дуже подобаються уроки, на яких вони займаються творчістю: малюють, займаються ліпленням, вирізанням, склеюванням та іншими видами образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва. Про діяльність на уроках образотворчого мистецтва можна розповідати довго, тому що програма охоплює багато видів мистецтва. Але вона цікава ще й різноманітними підходами до вивчення та закріплення матеріалу, тобто практичною діяльністю учнів. Так, у Горлівської гімназії «Інтелект» уроки образотворчого мистецтва проходять з метою формувати творчі здібності та почуття прекрасного у учнів. На кожному уроці діти з великим задоволенням виконують творчі роботи. Учитель Шепель Ірина Яківна підбирає до кожної теми таке завдання, щоб дітям було цікаво на уроках та більш доступніше засвоювали новий матеріал. Це і малювання за допомогою мила та у техніці «акватипія», і створення скульптури та аплікації з нетрадиційних матеріалів. Також дітям дуже подобається виконувати колективні роботи. Одним з прикладів такої колективної творчої співпраці учнів є виконання роботи у техніці «витинанка» на уроці за темою «Засоби виразності декоративного мистецтва: орнамент, символи та знаки в орнаментах, декоративна форма». Після засвоєння матеріалу про орнамент, про витинанку, як один з видів декоративного мистецтва діти з радістю приступили до виконання творчої роботи під назвою «Дерево життя». Вони з натхненням вирізали деталі дерева та прикрас для нього. Чого там тільки не було: і квіти, і яблука, і груші, і апельсини, і метелики, і птахи, і сонечко. У результаті вийшла яскрава, об'ємна, візерунчата композиція, яка дуже сподобалась самім дітям, які її виконували, учням інших класів та вчителям. Саме тому ми захотіли показати нашу роботу і вам, наші шановні читачі. Дивіться, які ми творчі та веселі. Бажаємо і вам таких захоплюючих занять!
|