- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » Гимназия "Интеллект" |
15 жовтня 2013 року в ГНВК «Промінь» відбулося засідання педагогічної ради. На порядку денному було розглянуто наступні питання% 1. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад. 2. Про створення умов для педагогічної адаптації учнів 1,
5, 10 класів до навчання (реалізація Державних стандартів освіти).
Виступали: Коваленко Н.В. (заступник директора з навчально-виховної роботи);
Легеда О.В. (психолог); Тітова М.О.
(соціальний педагог);
Марченко О.В. (вчитель початкових класів);
Шеремет І.М. (класний керівник 5 класу);
Лебежаніна І.В. (класний керівник 10 класу).
Заступник директора з навчально-виховної роботи –
Коваленко Н.В. у своїй доповіді зазначила, що учні першого класу добре
адаптувалися до шкільного середовища. Було відмічено, що більш складна ситуація
склалася серед учнів п’ятого класу – їм важко адаптуватися до принципу
наступності у навчанні. У десятому класі дещо знизився рівень навчальних досягнень.
Вона рекомендувала: 1) Продовжити реалізацію програми Адаптація
першокласників ГНВК «Промінь» до навчання. 2) Працювати над
виконанням Програми реалізації принципу наступності та перспективності між
початковою і основною школою ГНВК «Промінь». 3) Проводити діагностичну роботу з вивчення впливу негативних факторів навчального середовища і визначення валеологічних шляхів корекції. Психолог – Легеда О.В. відмітила, що у дітей
спостерігається порушення поведінки і гіперактивність. Соціальний педагог – Тітова М.О. рекомендувала вчителям і вихователям створити психологічний комфорт у класному колективі, щоб адаптація учнів проходила добре. Класний керівник п’ятого класу – Шеремет І.М. звернула увагу на те, що учні досить емоційні і активні, їм постійно необхідно позбавлятися зайвої енергії. Лебежаніна І.В. відмітила, що у учнів десятого класу зросла соціальна активність, вони стали більш самостійними і відповідальними. 3. Про діяльність педколективу в здійсненні соціального
захисту дитини і охорони дитинства. Виступала:
Тітова М.О. (соціальний педагог). Тітова М.О. рекомендувала педколективу супроводжувати протягом всього навчально-виховного процесу обдарованих дітей, приділити належну увагу кризовим сім’ям і провести індивідуальну роботу з багатодітними та малозабезпеченими родинами. 4. Про відвідування
учнями навчальних занять.
Виступали: Карастєльова Т.Я. (заступник директора з
виховної
роботи); Цітайшвілі Т.І. (вихователь 9
класу); Чернорусова Н.В. (вихователь 8 класу). Заступник директора з виховної роботи – Карастєльова Т.Я.
відмітила позитивні зміни в системі відвідування учнями навчальних занять.
Пропуски занять без поважної причини
порівняно з минулим навчальним роком значно знизилися. У подальшій роботі вона рекомендувала: 1) Активно застосовувати різноманітні форми і методи
підвищення мотивації учнів до навчання. 2) Використовувати
потенціал громадських організацій для впливу на учнів, які без поважних причин
пропускають навчальні заняття, їх батьків. 3) Вихователям і класним керівникам вжити заходи для зменшення кількості пропущених уроків. 5. Про формування правової компетентності учнів –
попередження підліткової злочинності та правопорушень.
Виступали: Карастєльова Т.Я. (заступник директора з
виховної роботи);
Ушакова Н.С. (вихователь 8 класу); Остапчук Л.Ф. (вихователь 9 класу). Вихователь дев’ятого класу – Остапчук Л.Ф. відмітила, що уся її робота з дітьми, які потребують постійного контрою, заснована на індивідуальному підході. Для профілактики правопорушень і шкідливих звичок успішно проводиться місячник з правового виховання, місячник профілактики шкідливих звичок, надається допомога у навчанні. В цілому робота з правового виховання у 9 класі носить цілісний характер навчальної і виховної діяльності та охоплює великий комплекс взаємозв’язаних соціальних потреб. Заступник директора з виховної роботи – Карастєльова Т.Я.
у подальшій роботі з попередження
підліткової злочинності та правопорушень рекомендувала: 1) Використовувати виховні можливості навчальних
предметів та виховних заходів з право освітньої роботи. 2) Залучувати різних спеціалістів до індивідуальної роботи з попередження правопорушень та злочинності в учнівському середовищі. 6.Про підвищення якості роботи педагогічного колективу
щодо профілактики травматизму під час навчально-виховного процесу.
Виступали: Коваленко Н.В. (заступник директора з навчально-виховної роботи); Сіпун А.В. (вчитель фізичної культури). Заступник директора з навчально-виховної роботи –
Коваленко Н.В. у своїй доповіді зазначила, що необхідно активно працювати над
профілактикою травматизму учнів під час навчально-виховного процесу і у
подальшій роботі рекомендувала: 1) Продовжити дотримуватися правил та інструкцій з
безпеки життєдіяльності. 2) Підвищити
відповідальність педагогічних працівників щодо чергування під час перерв та в
позаурочний час згідно графіку. 3) Залучати фахівців до проведення з учнями 1-11 класів, їхніми батьками роз’яснювальної роботи, заходів з профілактики захворювань та дитячого травматизму, бесід про дотримання правил безпеки з вибухонебезпечними предметами, тематичних занять із питань профілактики отруєнь. | |
Просмотров: 723 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |