Суббота, 20.04.2024, 04:30
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Апрель 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2013 » Апрель » 30 » Впроваджуємо новий Державний стандарт базової й старшої шкільної освіти
13:56
Впроваджуємо новий Державний стандарт базової й старшої шкільної освіти

Кожний навчальний рік є певним етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного учителя. Сьогодні освіта України переживає процес «перезавантаження»: вводяться нові Державні освітні стандарти, оновлені програми, підручники.  Чому? Для чого? Як має все реалізовуватися? » Основні державні документи зазначають, що «Стандарт освіти – це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу».

29 квітня 2013 року відбувся  семінар «Науково- методичні орієнтири на оновлення фахових знань учителів української мови та літератури у рамках впровадження  нового Державного стандарту базової й старшої шкільної освіти». Особливу увагу було приділено понятійному апарату нового державного документа. Заняття мало теоретичну, практичну, презентаційну частини.

Методист ММЦ Шевченко Л.Г. розповіла про структуру документа, проаналізувала освітню галузь «Мова та література», звернула увагу на терміни впровадження документа в освітню практику. Учитель СШ №1 Містюк Т.М. розкрила зміст нової змістової лінії літературного компонента, запропонувала модель інтегрованого уроку компаративного аналізу твору. Працюючи у групах, учасники семінару порівнювали основні позиції мовного та літературного компонентів чинного та нового державних стандартів.

Учителі звернули увагу на проблему, яка постає. Адаптація освіти до потреб сучасного суспільства зумовлює пошук інноваційних методів отримання надійних оцінок навчальних досягнень. Учитель сьогодні повинен уміти конструювати нові педагогічні ситуації, нові завдання, спрямовані на використання узагальнених способів діяльності та створення учнями власних продуктів в освоєнні знань. Отже, потрібно зауважити, що реалізація стандарту потребує змін у діяльності вчителя.

 

Методист ММЦ          

Л.Г. Шевченко

Просмотров: 971 | Добавил: topaloff | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]