- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
13:56 Впроваджуємо новий Державний стандарт базової й старшої шкільної освіти | |
Кожний навчальний рік є певним етапом як у справі розбудови національної освіти, так і у професійній долі кожного учителя. Сьогодні освіта України переживає процес «перезавантаження»: вводяться нові Державні освітні стандарти, оновлені програми, підручники. Чому? Для чого? Як має все реалізовуватися? » Основні державні документи зазначають, що «Стандарт освіти – це система основних показників, що є складовими державної норми освіченості. Освітній стандарт відображає суспільний ідеал, враховує можливості реальної особистості та системи освіти щодо досягнення цього ідеалу». 29 квітня 2013 року відбувся семінар «Науково- методичні орієнтири на оновлення фахових знань учителів української мови та літератури у рамках впровадження нового Державного стандарту базової й старшої шкільної освіти». Особливу увагу було приділено понятійному апарату нового державного документа. Заняття мало теоретичну, практичну, презентаційну частини. Методист ММЦ Шевченко Л.Г. розповіла про структуру документа, проаналізувала освітню галузь «Мова та література», звернула увагу на терміни впровадження документа в освітню практику. Учитель СШ №1 Містюк Т.М. розкрила зміст нової змістової лінії літературного компонента, запропонувала модель інтегрованого уроку компаративного аналізу твору. Працюючи у групах, учасники семінару порівнювали основні позиції мовного та літературного компонентів чинного та нового державних стандартів. Учителі звернули увагу на проблему, яка постає. Адаптація освіти до потреб сучасного суспільства зумовлює пошук інноваційних методів отримання надійних оцінок навчальних досягнень. Учитель сьогодні повинен уміти конструювати нові педагогічні ситуації, нові завдання, спрямовані на використання узагальнених способів діяльності та створення учнями власних продуктів в освоєнні знань. Отже, потрібно зауважити, що реалізація стандарту потребує змін у діяльності вчителя.
Методист ММЦ Л.Г. Шевченко | |
|
Всего коментариев: 0 | |