- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
11:49 Використання фольклору в фізичному вихованні дошкільників | |
20 березня 2014 року на базі ДНЗ № 118 «Щастя» відбулося 3 засідання методичного об’єднання для інструкторів фізкультури та вихователів на тему „Використання фольклору в фізичному вихованні дошкільників”. В рамках методоб’єднання пройшов показ заняття «Подорож у казку» з дітьми старшого дошкільного віку, яке провела вихователь ДНЗ № 118 Імаєва Олена Валентинівна. Проведене заняття було побудоване на сюжеті добре знайомих дітям казок: «Палочка-виручалочка», «Курочка Ряба», «Коза-дереза», «Котигорошко». Ретельно продуманою та цікавою була основна частина заняття: діти розподілились на 3 підгрупи згідно назв казок, самостійно розставляли спортивне обладнання за допомогою схем. Під час виконання основних рухів було видно що робота з дітьми ведеться систематично і послідовно. За рахунок раціонального способу організації дітей була досягнута висока моторна щільність заняття. В заключній частині діти виконували точковий масаж під віршований супровід та пригадали прислів’я про здоров’я. Ця форма проведення заняття сприяла підсиленню зацікавленості дітей до діяльності, підвищувала працездатність, активізувала увагу, сприяла розвитку фізичних якостей. Керівник методичного об’єднання методист ДНЗ № 133 Кашата Т.М. розповіла про типи фольклорних фізкультурних занять, особливості їх проведення. Надала рекомендації щодо підготовки до таких занять, виконання умов, яких необхідно дотримуватись при використанні фольклору в процесі фізичного виховання. Учасники методоб’єднання отримали пам’ятку «Фольклор у фізичному вихованні дошкільників».
| |
|
Всего коментариев: 0 | |