МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 35
Гостей: 35
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2012 Январь 27 » Шкільна бізнес-освіта на Донеччині
17:08 Шкільна бізнес-освіта на Донеччині | |
Сьогодні суспільство вимагає нового, адекватного до сучасних умов рівня бізнес-освіти школярів, яка б сприяла формуванню бізнес-мислення й соціальної стійкості, моральності й гуманості, економічної культури, практичної здатності створення власної справи, уміння жити й працювати в суспільстві, що трансформується. Це становить основу соціального замовлення суспільства, зверненого до сучасної школи. В умовах реформування економіки на Донеччині завданням шкільної освіти стає створення системи непреривної соціально-економічної освіти, частиною якої є бізнес-освіта. Курс у 5 класі «Перетворюємо хобі на бізнес», у 6 класі «Вмій витрачати гроші» є сходинкою в реалізації цієї програми, який покликаний ліквідувати протиріччя між соціальним запитом регіону та шкільною освітою. Вивчаючи цей курс, школа може впливати на процес адаптації своїх випускників у соціум, залучення до процесу ринкових перетворень. В рамках цієї програми у нашій школі видбувся семінар-тренінг для класних керівників 5-6 класів шкіл міста Горлівки. Вчителями були показани різні види вправ, ігор, мультиплікацій, які можна впроваджувати в цей курс учням. Вчитель географії Тихонова Н.С. за допомогою мільтимедія показала різні види банкнот світу. Вчитель обслуговуючої праці Попова О.В. додала, як хобі можна перетворити на бізнес. Кожен учасник семінару сам робив іграшку-оберіг. Вчитель історії Вибач Г.О. (класний керівник 6 класу) провела цікавий тест «Вмій витрачати гроші». Вчитель англійської мови Стрижеус Н.Ю. (класний керівник 5 –го класу) за допомогою малюнків пояснювала, як мотивація та чинникі впливають на вибір діяльності людини. Учні люблять грати, тому вчитель російської мови провела гру «Я – хобі-бізнесмен», яка виховує толерантність та активність. На семінарі виступав бізнесмен, Губа Т.М., яка займається сітевим бізнесом. Але вона своє хобі дійсно перетворила у житті на бізнес. Заступник директора з НВР ГЗОШ № 17 Коткова Л.І. на прикінці семінару висловила думку , що цей курс треба ввести в навчальні програми, тоді результати будуть кращі. Керівник семінару Тихонова Н.С., вчитель географії ГЗОШ № 17 | |
|
Всего коментариев: 0 | |