Пятница, 26.04.2024, 01:57
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Февраль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2014 » Февраль » 5 » Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників
11:06
Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників

29.01.2014 р. на базі ДНЗ №2 «Усмішка» відбулося друге засідання методичного об’єднання для вихователів міста «Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників» за темою «Використання дидактичних ігор під час занять з формування математичних уявлень». 
Метою даного засідання було об’єднання зусиль педагогів для підвищення рівня організації занять з формування математичних уявлень, використовуючи гру як основний засіб та форму проведення занять. 
За своїм змістом математична підготовка дошкільників не повинна обмежуватися формуванням уявлень про числа та простіші геометричні фігури, навчанням навичкам рахування, додавання та віднімання, вимірюванням. З точки зору сучасної концепції навчання самих маленьких дітей не менш важливим, ніж арифметичні операції, для підготовки їх до засвоєння математичних знань є формування логічного мислення, вміння міркувати. 
Чому важливо під час навчання дошкільнят використовувати гру? Окрім розважальної функції, функції самовираження, у гри є ще й навчаюча функція. 
Гра – це не тільки задоволення та радість для дитини, з її допомогою можна розвивати увагу, пам’ять, мислення, уявлення дитини. Під час гри дитина може отримувати нові знання, вміння, навички, розвивати здібності, навіть не здогадуючись про це. Висока активність, емоційна забарвленість гри сприяє високому ступеню відкритості учасників. Гра – це важливий засіб розумового виховання дитини, де розумова активність пов’язана з роботою всіх психічних процесів. 
Враховуючи вище зазначене педагогічні працівники дитячого садка «Усмішка» поділились своїм досвідом роботи з використання дидактичних ігор під час занять з формування математичних уявлень. Увазі вихователів міста було представлено заняття в середній групі «Пригоди Смішариків», розроблено вихователем вищої категорії Мальковою Л.Є. та заняття в старшій групі «Подорож до країни Невивчених уроків», розроблене вихователем І категорії Сафоновою – Шицяк М.Г. Обидва вихователі показали свою високу професійність, вміння йти в ногу з сучасною дитиною, надавати їй знання через розуміння її потреби та інтересів. 
Теоретична частина була проведена у формі ТУ – ВІ (турнір – вікторина). Через дану форму роботи максимально актуалізувалися знання та вміння вихователів міста стосовно використання дидактичної гри на заняттях. Засідання проходило динамічно, учасники приймали активну участь у моделюванні та вирішенні проблемних ситуацій, розробляли рекомендації для батьків стосовно логіко – математичного розвитку дітей, мали можливість проявити свою творчу активність.
Просмотров: 1479 | Добавил: Administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]