МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2014 » Февраль » 5 » Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників
11:06 Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників | |
29.01.2014 р. на базі ДНЗ №2 «Усмішка» відбулося друге засідання методичного об’єднання для вихователів міста «Сенсорно – пізнавальний розвиток дошкільників» за темою «Використання дидактичних ігор під час занять з формування математичних уявлень». Метою даного засідання було об’єднання зусиль педагогів для підвищення рівня організації занять з формування математичних уявлень, використовуючи гру як основний засіб та форму проведення занять. За своїм змістом математична підготовка дошкільників не повинна обмежуватися формуванням уявлень про числа та простіші геометричні фігури, навчанням навичкам рахування, додавання та віднімання, вимірюванням. З точки зору сучасної концепції навчання самих маленьких дітей не менш важливим, ніж арифметичні операції, для підготовки їх до засвоєння математичних знань є формування логічного мислення, вміння міркувати. Чому важливо під час навчання дошкільнят використовувати гру? Окрім розважальної функції, функції самовираження, у гри є ще й навчаюча функція. Гра – це не тільки задоволення та радість для дитини, з її допомогою можна розвивати увагу, пам’ять, мислення, уявлення дитини. Під час гри дитина може отримувати нові знання, вміння, навички, розвивати здібності, навіть не здогадуючись про це. Висока активність, емоційна забарвленість гри сприяє високому ступеню відкритості учасників. Гра – це важливий засіб розумового виховання дитини, де розумова активність пов’язана з роботою всіх психічних процесів. Враховуючи вище зазначене педагогічні працівники дитячого садка «Усмішка» поділились своїм досвідом роботи з використання дидактичних ігор під час занять з формування математичних уявлень. Увазі вихователів міста було представлено заняття в середній групі «Пригоди Смішариків», розроблено вихователем вищої категорії Мальковою Л.Є. та заняття в старшій групі «Подорож до країни Невивчених уроків», розроблене вихователем І категорії Сафоновою – Шицяк М.Г. Обидва вихователі показали свою високу професійність, вміння йти в ногу з сучасною дитиною, надавати їй знання через розуміння її потреби та інтересів. Теоретична частина була проведена у формі ТУ – ВІ (турнір – вікторина). Через дану форму роботи максимально актуалізувалися знання та вміння вихователів міста стосовно використання дидактичної гри на заняттях. Засідання проходило динамічно, учасники приймали активну участь у моделюванні та вирішенні проблемних ситуацій, розробляли рекомендації для батьків стосовно логіко – математичного розвитку дітей, мали можливість проявити свою творчу активність.
| |
|
Всего коментариев: 0 | |