- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
09:48 СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ | |
Оновлення змісту освіти є визначальною складовою реформування освіти в Україні і передбачає приведення його у відповідність із сучасними потребами суспільства. Перед педагогічною наукою стоїть завдання створити ефективні дидактичні системи, які ґрунтуються на застосуванні таких типів, технологій, форм і методів навчання, що забезпечують інтенсивне оволодіння системою знань, формування умінь, навичок і на цій основі істотно підвищують рівень творчої діяльності учнів, створюють умови для глибшого і повнішого розвитку інтелекту особистості. Найголовніше завдання вчителя-словесника - вчити дітей так, щоб вони, за словами Г.С.Сковороди, " пізнали свій народ, а в народі себе!”. Тому художню літературу вчителі повинні розкривати, а учні сприймати та аналізувати як мистецтво слова, як поетичне вираження духовного життя народу. Особистісний підхід — базова цінність, орієнтація педагога, яка визначає його позицію у взаємодії з кожною дитиною й колективом. «Особистісний підхід до вивчення літературного твору» - такою була тема семінару-практикуму для вчителів української мови та літератури, що відбувся 26 лютого 2013 р. на базі гімназії «Інтелект». Учасники семінару розглянули питання щодо організації уроків літератури; зазначали принципи особистісного підходу; яким чином можна підтримати дитину на уроці; говорили про методи та прийоми, що активізують творчу активність учня. Т.П. Марчук (ЗОШ № 55) презентувала свій досвід роботи з теми «Методи та прийоми, що активізують творчу активність учня». Т.М. Містюк (СШ № 1) розповіла про «Особистісний підхід на уроках позакласного читання», продемонструвала майстер клас з даної теми. Зініч І.М. (ЗОШ № 41) показала урок літератури у 10 класі за темою «Імпресіонізм як явище мистецтва. Засоби імпресіонізму у творі М.М. Коцюбинського «INTERMEZZO». Колосова В.В.(гімназія «Інтелект») поділилася досвідом роботи з теми « Аналіз художнього твору на уроках української літератури», продемонструвала зразки учнівських творчих робіт. Сподіваємося, що матеріли семінару допоможуть переглянути свій педагогічний досвід, систематизувати його, проаналізувати, знайти сильні та слабкі сторони, спланувати свою подальшу діяльність. Висловлюємо подяку адміністрації гімназії «Інтелект» за створення комфортних умов для проведення заходу. Методист ММЦ Л.Г. Шевченко | |
|
Всего коментариев: 0 | |