Понедельник, 30.12.2024, 19:14
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 6
Гостей: 6
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Февраль 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Февраль » 17 » Семінар-практикум
18:15
Семінар-практикум

 Головне завдання сучасної системи освіти - створення умов для якісної освіти. Впровадження компетентнісного підходу - це найважливіша умова, що працює на підвищення якості освіти. Саме до цього питання звернулися учасники семінару-практикуму «Компетентнісно орієнтована система освіти та її вплив на розвиток інтелектуально-пізнавальних та творчих здібностей учнів», який відбувся 16 лютого 2012 року на базі Горлівського навчально-виховного комплексу «ЗОШ № 53 – багатопрофільний ліцей» Метою було показати, які технології застосовуються на практиці для розвитку творчих та інтелектуально-пізнавальних здібностей школярів.


У ході семінару було розглянуто питання: «Суть, проблеми та перспективи компетентнісного підходу у навчанні школярів» (методист ММЦ Шевченко Л.Г.), « Дидактичні основи реалізації компетентнісно орієнтованого підходу до навчання» ( заступник директора з НВР НВК № 53 Карпенко С.В.).


Учасники семінару відвідали уроки вчителів Волощук Ю.В., Марченко Т.Г., Фролової І.В.,Карпенко С.В., на яких було продемонстровано формування та створення умов для розвитку комунікативної компетентності, продуктивна творча діяльність та розвиток полікультурної компетентності, розвиток соціальної та комунікативної компетентності під час групової роботи. 


Практично тренінгову частину повела практичний психолог навчального закладу Пелячик К.О., яка розповіла про засоби регуляції психічного стану і провела ряд вправ для активізації творчих здібностей, формування активної учнівської позиції та стимулювання пізнавальної діяльності. Цікавою виявилася добірка музичного супроводу уроку, яка допоможе вчителям регулювати емоційний стан, стимулювати до творчості, покращувати настрій та проводити профілактику стомлюваності.




Методист ММЦ Л.Г. Шевченко



Просмотров: 837 | Добавил: Администратор | Рейтинг: 3.0/2
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]