- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
16:09 Родом із дитинства | |
26 січня в рамках розповсюдження досвіду вчителя французької мови ЗОШ І-ІІІ ст. № 84 м. Горлівка Ківи Л.С. було проведено обласний майстер-клас « Використання мультиплікаційних фільмів при вивченні французької мови». Кожний, хто був присутнім на цьому занятті, відчув себе школярем та пригадав свої дитячі роки. Технологія використання мультиплікаційних фільмів при вивченні іноземної мови не нова. Сучасна освіта потребує сучасних рішень та підходів. Саме таке рішення було представлено на цьому заході вчителям області. Цілі медіаосвіти, психологічні особливості дітей молодшої ланки, специфіка сприйняття відео на уроках, форми роботи з відео – це ті питання, які були представленні на цьому занятті. Завдяки успішному виступу практичного психолога школи № 84 Полякової Л.В. усі присутні були готові до подальшого сприйняття інформації та активної участі у роботі майстер-класу. Підготовчим етапом до перегляду мультиплікаційного фільму була зарядка для очей та ознайомлення з сучасними вимогами щодо використання ІКТ у початковій ланці. Після представлення свого досвіду роботи з відео на уроках, всі присутніх було запрошено до участі у групах. Було створено 5 груп; кожна відповідала за певну частину роботи з мультфільмом: група з невербального спілкування, драматизація, обговорення, добудування образу, створення ігрової ситуації. Після презентації роботи груп було створено колективний колаж, який підвів успішний підсумок практичного та теоретичного виконання заняття. Бонусом до програми заходу була технологія дебатів у виконанні волонтера Донецького молодіжного дебатного центру Фабьяном Пілорже та бажаючих вчителів. Дуже приємними були слова подяки та побажання успішної роботи та співпраці методиста ДоноблІППО Ценцури Н.В. Всі присутні отримали сертифікати та позитивні емоції від заходу. | |
|
Всего коментариев: 0 | |