- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
09:45 «Реалізація педагогічної технології саморозвитку Марії Монтессорі в сучасному дошкільному закладі» | |
13 березня 2013 року на базі дошкільного навчального закладу № 91 місто Горлівки відбувся обласний семінар-практикум з проблеми: «Реалізація педагогічної технології саморозвитку Марії Монтессорі в сучасному дошкільному закладі». Присутніх на семінарі 62 педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів області. Семінар-практикум відкрив директор Департаменту освіти молоді і спорту Горлівської міської ради Кружилін М.І. , який ознайомив присутніх з пріоритетними напрямками роботи дошкільних навчальних закладів міста, начальник відділу дошкільної освіти Омельченко О.Г., яка розкрила сутність впровадження педагогічної технології саморозвитку М. Монтессорі в дошкільних навчальних закладах міста. Під час роботи педагогічного вернісажу учасники семінару були ознайомлені з дидактичним матеріалом, методичною літературою та авторськими розробками. Різноманітні майстер-класи: «Диво на піску», «Килим часу», «Музика природи», «Веселі літери» збагатили не тільки теоретичний, а й практичний досвід педагогів. Інтерактивна діяльність педагогів та дітей: «У пошуках весни», «Забавлянки для чомусиків», « Веселі долоньки», «Пригоди каченяти або світ за парканом пташиного двору» зацікавили учасників семінару-практикуму. Під час семінару-практикуму учасники активно обмінювалися думками щодо впровадження педагогічної технології М. Монтессорі. Успіх семінару-практикуму забезпечила злагоджена, професійна, командна робота педагогічних працівників міста Горлівки. З матеріалами з досвіду роботи педагогічних колективів міста Горлівки можна ознайомитися на сайті департаменту освіти, молоді та спорту горлівської міської ради. | |
|
Всего коментариев: 0 | |