Четверг, 28.03.2024, 12:26
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Апрель 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Апрель » 1 » Проект «Зелена школа – зелена країна»
12:35
Проект «Зелена школа – зелена країна»
Проект «Зелена школа – зелена країна»

Донецьким молодіжним дебатним центром у лютому 2011 року було оголошено конкурс серед вчителів загальноосвітніх шкіл Донецької області до участі у проекті «Зелена школа – зелена країна». Метою проекту є виховання екологічної свідомості у школярів шляхом проведення шкільних акцій з енергозбереження. За результатами конкурсу було запрошено 25 вчителів Донецької області. Від нашого міста в конкурсі прийняли участь ЗОШ № 12,14,17,22,25, але переможцями стали лише вчителі ЗОШ 14 Муравйова Л.М. та ЗОШ 25 Начинка С.Г., які були запрошені для участі у проекті. 25 березня в читальному залі бібліотеки ім. Крупської, був проведений навчальний семінар для вчителів Донецької області з методики роботи по темі «Енергозбереження». Він проводився з метою втілення проекту, який реалізується за рахунок коштів, наданих Фондом Євразія та Агентством США з Міжнародного розвитку USAID, за підтримки Фонду Східна Європа.

В рамках проекту було проведено навчання для вчителів з методики роботи по темі енергозбереження, навчання для школярів з проведенням аудиту використання енергії, міні-досліджень з енергозбереження. Проект спрямований на формування стійкого розвитку учнів та їх батьків.

Семінар пройшов цікаво, з використанням новітніх освітніх методик та технологій. На ньому були розглянуті питання виробництва і споживання енергії, способи її економії, як дома, так і на виробництвах, освітніх закладах.

В результаті дебатів виявлялися переваги та недоліки різних джерел енергії, але всі висновки підтверджують, що використання альтернативних: вітрових, сонячних, геотермальних та інших джерел – є безпечним майбутнім нашої планети, не дивлячись на те що вони є менш потужними, ніж традиційні, тому енергозбереження є провідним напрямком нашого розвитку і саме це ми повинні донести до школярів та їх батьків.

Проект дозволяє у формі позакласних занять надати дітям та їх батькам дати основну інформацію щодо енергозбереження та довести дослідницьким шляхом (опитування, анкетування, дебатів, інтерв’ю, розрахунками тощо) ефективність дій з енергозбереження на різних рівнях , як у власній оселі, так і в школі. Люди повинні переконатися, що економити енергію необхідно та ще й вигідно. І як це можна зробити на практиці?

 Методист ММЦ Радченко А.Є. 
Учитель географії НВК I-III ступенів №25 багатопрофільний ліцей «Успіх» Начинка С.Г
.
Просмотров: 747 | Добавил: Админ | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]