- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
13:13 Міжнародний щорічний конкурс шкільних проектів по енергозбереженню «Енергія і середовище» | |
Міжнародний щорічний конкурс шкільних проектів по енергозбереженню «Енергія і середовище» проводиться в рамках міжнародної освітньої програми SPARE. З радістю повідомляємо вам про початок прийняття робіт на міжнародний конкурс молодіжних проектів з енергоефективності «Енергія і середовище 2013″! http://energy.eremurus.org/конкурс-2013/http://energy.eremurus.org/конкурс-2013/ Умови проведення: Національного туру Міжнародного конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності "Енергія і середовище” у 2012–2013 навчальному році 1. Загальні положення Конкурс "Енергія і середовище” в 2012–2013 навчальному році є Національним туром Міжнародного конкурсу молодіжних проектів з енергоефективності „Енергія і середовище”, який проводиться в рамках міжнародної освітньої програми SPARE (шкільна освітня програма з питань змін клімату та енергетики) та всесвітньої декади ООН "Освіта для сталого розвитку” за підтримки Норвезького товариства охорони природи і INFORSE Europe (Європейська мережа розвитку сталої енергетики). Конкурс проходить під гаслом "Збережемо клімат – почнемо з простих енергетичних рішень”. 2. Мета та завдання Конкурсу 2.1. Метою Конкурсу є виявлення та підтримка обдарованої учнівської молоді, створення умов для науково-дослідницької діяльності. 2.2. Основними завданнями Конкурсу є: - залучення учнівської молоді до навчально-практичної діяльності з проблем енергоефективності та раціонального використання ресурсів як найбільш ефективних шляхів зменшення викидів парникових газів, а отже й боротьби з глобальним потеплінням; - сприяння професійному самовизначенню учнівської молоді; - задоволення потреб учнівської молоді у творчій самореалізації; - активізація творчої діяльності вчителів, які працюють над питаннями підвищення обізнаності школярів і населення щодо ефективного використання та збереження енергії, пом`якшення змін клімату. 3. Учасники Конкурсу 3.1. До участі в Конкурсі запрошуються: - учні, вихованці загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів віком до 17 років включно, які мають досягнення у практичній діяльності в сфері змін клімату, енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, підвищення енергоефективності шкільних будівель; - педагогічні працівники загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладів, які мають напрацювання з питань роботи з учнями і населенням щодо ефективного використання та збереження енергії. 3.2. Для участі в І етапі Конкурсу необхідно надіслати до 1 січня 2013 року заповнену реєстраційну картку та конкурсну роботу, виконану на електронних носіях (не більше 5 сторінок разом з ілюстраціями), на електронні адреси: radchenko@nenc.gov.uа або eremurusua@ukr.net, з поміткою: «На конкурс «Енергія і середовище»”. | |
|
Всего коментариев: 0 | |