- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
15:06 Мистецтво - вираження найглибших думок найпростішим способом. | |
Мистецтво - вираження найглибших думок найпростішим способом. Ейнштейн Сучасне мистецтво все більше завойовує прихильність серед дітей і підлітків, юнаків і дівчат. Тому з 28.01. по 01.02.2013 року в Горлівському НВК «Промінь» пройшов Тиждень предметів художньо – естетично го циклу. Координаторами Тижня мистецтва стали вчитель образотворчого мистецтва Ушакова Н.С., вчитель музичного мистецтва Коваленко Н.В. та вчитель хореографії Ходарева С.В. Мета предметного тижня: активізувати пізнавальну діяльність учнів; виховувати морально-естетичне ставлення до світу; сприяти розвитку творчих здібностей; виявляти талановитих учнів. Учні нашої школи
із задоволенням прийняли участь в предметному тижні, бо саме
у школі здійснюється первинне знайомство учнів із творами видатних художників,
різними музичними напрямками. Саме тут розвивається художній смак дитини, її художньо-творчі
здібності. Заняття малюванням збагачують учнів
естетикою, несуть йому радість, отож і намагаємося у школі (й на уроках, і в
позаурочний час) виявити природні задатки, обдарування дитини, стимулювати
творчу діяльність, поступово ускладнювати навики уміннями і навичками. Конкурс «Колесо музичного мистецтва» для учнів 5-6 класів виявив знання учнів музичних інструментів, вміння характеризувати музичні твори. В «Музичній вітальні» учні 1-4 класів познайомилися з творчістю видатного російського композитора Володимира Шаїнського та його вкладом в розвиток дитячої мультиплікації. Продовженням Тижня мистецтва став «Танцювальний марафон» для учнів 1-5 класів. Учні «відвідали» Країни народних, бальних та сучасних танців, в кожній з цих країн їх чекали цікаві танцювальні завдання. Самим танцювальним класом визнаний колектив 4 класу. Свої творчі здібності учні 7-11 класів продемонстрували в конкурсі «Моделювання танцювального костюму». За результатами конкурсу І місце посіли модельєри 6 та 7 класів, ІІ місце – модельєри 9 класу, ІІІ місце – модельєри 10 та 11 класів. | |
|
Всего коментариев: 0 | |