- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
19:52 Міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку» | |
Найважливіший канал інформації для зміни громадської поведінки – освітня система, якій відводиться значна роль, тому починати освіту необхідно там, де сам Бог велів - в школі! На сьогоднішній день існує проблема: недостатня сформованість стійких, екологічно врівноважених звичок і способу повсякденного життя у суспільстві, що негативно впливає на імідж міста та країни в цілому, тому необхідним є більш активне залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з питань ефективного використання енергоресурсів, яке буде сприяти забезпеченню стійкого розвитку, зниженню негативного впливу на навколишнє середовище та розвитку нового енергозберігаючого світогляду школярів міста. Зараз, одним з напрямів реформування системи освіти, є формування нового світогляду на проблему енергозбереження. Методи формування свідомості, виховання та навчання не менш ефективні, ніж законодавчі, адміністративні та економічні механізми. Формування особистості необхідно починати з дошкільного віку, тому в системі освіти, так гостро почали підіймати питання формування стійкого розвитку школяра. Останнім часом вийшло ряд нормативних документів з питань енергозбереження в освітній галузі. У Законі України визначені основні стратегічні завдання щодо інтеграції в систему освіти питань енергозбереження та придбання необхідного рівня побутових знань по енергозбереженню, основними з яких є знання і уміння раціонального використовування природних ресурсів. Таким чином, розвитку нового енергозберігаючого світогляду школярів міста, сприятиме системна робота з питань енергозбереження в освіті. Навчання в школі з енергозбереження є конкретним механізмом трансформації наукових фактів, відкриттів, результатів досліджень в світоглядні переконання учнів на шляху до сталого розвитку. Важливе інше – школярі научаться самі зберігати енергію в школі, навчать всіх удома, а в майбутньому вчинять прорив в енергозбереженні і на своїх робочих місцях, а значить – у всій країні. Усі ці заходи дозволяють нам відчути упевненість в благополучному екологічному майбутньому нашої планети. З метою активізації роботи з питань формування стійкого розвитку школярів міста розроблено міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку» на період з 2011 по 2015 рік. Сутність проекту: Проект зорієнтований на інтеграцію в систему освіти питань енергозбереження шляхом організації співпраці з обласними, всеукраїнськими та міжнародними організаціями з енергозбереження та залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з питань ефективного використання енергоресурсів на шляху до стійкого розвитку. Науковий керівник проекту: Висоцький С.П., завідувач кафедри екології Донецького національного технічного університету Горлівського автомобільного інституту. Проект буде реалізовано на всіх рівнях:
- міський (міський методичний центр управління освіти); - дошкільний (дошкільні заклади); - шкільний(навчальні освітні заклади); - позашкільний (позашкільні заклади). Мета проекту: впровадження ідей освіти для сталого розвитку шляхом удосконалення системи роботи з питань інтеграції енергозбереження в навчально-виховний процес та придбання дошкільниками, школярами, педагогами та батьками необхідного рівня побутових знань з енергозбереження для формування нового світогляду на проблему енергозбереження.
Завдання проекту: Активізація участі підростаючого покоління у процесі енергозбереження у школі та вдома. Підвищення обізнаності молоді щодо стійкого розвитку і розуміння його суті. Усвідомлення учнями глобальної рівноваги та причетності кожного до проблем навколишнього середовища. Розвиток в учнів ставлення до проблем стійкого розвитку як до особистісно важливих, пов’язаних із власною системою цінностей, а також здатності і бажання діяти у цьому напрямі. Формування у підростаючого покоління стійких, екологічно врівноважених звичок і способу повсякденного життя. Виховання свідомої особистості громадянина України, яка дбайливо ставиться до природних ресурсів. Очікувані результати: Удосконалення роботи за основними напрямками діяльності з енергозбереження на всіх рівнях підпорядкування. Охоплення максимальної кількості учасників роботою з енергозбереження. Сформованість свідомого ставлення до проблем економного енергоспоживання. Підвищення екологічної культури учнів. Формування екологічної свідомості та енергозберігаючого світогляду школярів, які є складовими компонентами моделі випускника «Енергоеконом». Використання набутих теоретичних знань з енергозбереження у реальних умовах. Економія енергоресурсів в школі та вдома за рахунок контролю енергоспоживання. Моніторинг проекту буде здійснюватися на підставі розробленого діагностичного інструментарію за двома напрямками: рівень формування нового світогляду дітей на проблему енергозбереження. Методист ММЦ УО МР Радченко А.Є. | |
|
Всего коментариев: 0 | |