МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 35
Гостей: 35
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2012 Апрель 19 » Методичне об’єднання з художньо-естетичного розвитку дошкільнят
09:44 Методичне об’єднання з художньо-естетичного розвитку дошкільнят | |
12 квітня 2012р. в дошкільному навчальному закладі № 98 «Матрешка» пройшло 3-є заняття міського методичного об’єднання для вихователів з проблеми «Художньо-естетичний розвиток дошкільників». Слухачі методичного об*єднання опрацювали такі питання: 1) Розвивальне середовище, як необхідна умова розвитку творчої активності дитини. 2) Розвиток творчої уяви, оригінальність рішення узагальненого трактування образу. Практичний психолог ДНЗ № 98 Ладохіна Людмила Василівна розповіла присутнім про головні принципи створення розвивального середовища з образотворчої діяльності, довела, що оптимально організованим розвивальним середовищем є таке, яке спрямовує пізнавальну активність дітей на сприймання прекрасного, емоційний відгук на красу навколишнього світу, на вміння помічати, бачити, чути й шанувати цю красу, формувати бажання та вміння відтворювати її різними мистецькими засобами. Присутні педагоги прийняли участь в інтегрованій дитячій діяльності на тему: «Писаночку писали», організовану вихователем ДНЗ № 98 Пацелюк Тетяною Володимирівною при активній участі музичного керівника дошкільного закладу Трясової Лариси Петрівни і помічника вихователя Скворцової Олени Олександрівни. З інтересом і захопленням діти розповіли, що символізує собою писанка, які бувають писанки (писанки, крапанки, шкрябанки, крашанки, мальованки), на що вказують знаки і символи, які вживають розписуючи писанки, та виконали роботи трьома засобами: малювання, аплікація на площинних формах писанок та – нетрадиційною технікою: розпис яйця восковими олівцями з послідуючим використанням синтетичних фарб. Дитяча творчість дуже захопила і малят і присутніх дорослих, а доречне використання музичного супроводу, пісень («Весняночка», «Писанку писала»), народні ігри з писанками за участю і дорослих, вдале оформлення приміщення створили лагідну, добру, неповторну атмосферу народного свята. Далі слухачі методичного об*єднання під керівництвом вихователя-методиста ДНЗ № 98 розробилои і обговорили алгоритм розвивального середовища з художньо-естетичного розвитку в кожній віковій групі: молодшій, середній, старшій. Захопила присутніх виставка писанок, виготовлених руками дітей, батьків та працівників дошкільного закладу № 98. Це методичне об*єднання виявилося вдалим і доречним напередодні улюбленого всіма поколіннями свята Великодня. Тому що: поки люди будуть писаночки на світі писати – доти люд наш буде жити й край наш процвітати. | |
|
Всего коментариев: 0 | |