- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
09:54 Методичне об’єднання шкільних учителів-логопедів | |
20 березня у ГНВК «ЗОШ I-III ст. №53-БПЛ», де розташований логопедичний пункт №9, відбулося засідання методичного об’єднання шкільних учителів-логопедів. Тема: «Особливості використання методу символізації в роботі з учнями початкових класів із ЗНМ». Учитель – логопед Нікуліна О. В. проводила фронтальне заняття з группою учнів 1 класу із ЗНМ з україномовним навчанням. Логопедичне заняття пройшло з використанням різних форм та прийомів з корекції усного та писемного мовлення, акцентуючи увагу на методі символізації. Нікуліна О. В. підготувала доповідь за темою: «Особливості використання методу символізації в роботі з учнями початкових класів із ЗНМ.», у якої ознайомила колег з особистими розробками за цією темою, спираючись на досвід провідних логопедів. Нікуліна О. В. розкрила метод символізації в корекційній роботі з молодшими школярами через практичну та теоретичну апробацію. Керівник МО Немикіна Л. В. продемонструвала відеофрагменти відомих програм з метою удосконалення рівня професійної компетентності вчителів – логопедів через моніторинг мовлення дітей з використанням сучасних інформаційних засобів. Черноусова А. М. висвітлювала новинки логопедичної літератури з метою забезпечення успішної корекційної роботи вчителів – логопедів з молодшими школярами з усунення вад мовлення. Всі шкільні вчителі - логопедии приймали активну участь у роботі методичного об’єднання. Кожний ізприсутніх зробив для себе висновок: для покращення корекційного процессу необхідно з’єднати власний досвід із досвідом колег-логопедів. І цей сумісний підхід допомагає актуалізувати і значно підвищити результативність з подолання мовленнєвих недоліків дітей - логопатів, над якими працюють шкільні вчителі- логопедии міста Горлівки. | |
|
Всего коментариев: 0 | |