Початок вересня-завжди напружений період для вчителів,адже саме в цей час вони планують свою роботу на семестр. Якщо у досвідчених педагогів процес планування не викликає труднощів,то у молодих вчителів виникає багато питань. Тому не випадково саме в цей період методистами Горлівського методичного центру було заплановано та проведено інструктивно-методичні наради для молодих спеціалістів.Так, 11 вересня на базі ЗОШ № 55 відбулася нарада для вчителів іноземної мови. Методист Кравченко І.М. ознайомила присутніх з метою та завданнями Школи професійної адаптації молодого вчителя. Було розглянутонормативні документи,якими керується вчитель іноземної мови , опрацьовано інструктивно-методичні рекомендації,проаналізовано навчальні програми з предмета. Вчителям було надано практичні поради щодо ведення шкільної документації та особистої документації вчителя (календарно-тематичного та поурочного планування). Наступне засідання Школи професійної адаптації молодого вчителя заплановано на осінні канікули. Для того,щоб допомогти молодим вчителям фізичної культури ,створена Школа молодого вчителя.Перша інструктивно-методична нарада для молодих вчителів фізичної культури відбулася 11 вересня на базі НВК № 14 – багатопрофільний ліцей „Лідер”, яку провів методист Горлівського міського методичного центру ПухаА.В. Молоді спеціалісти були ознайомлені з нормативними документами, що регулюють роботу вчителя. Особлива увага була приділена аналізу методичних рекомендацій на 2012-2013 н.р., календарно-тематичному плануванню, планам-конспектам уроків. Було складено план роботи Школи молодого спеціаліста на навчальний рік.Наступне заняття Школи відбудеться в грудні, молодих спеціалістів планується запросити на відкритий урок до досвідченого вчителя фізичної культури. Педагогічна майстерня для молодих вчителів російської мови,літератури,світової літератури працювала 13 вересня в ЗОШ № 16.Досвідчені педагоги – заступник директора з НВР Мишанська Л.Л.,вчитель російської мови та літератури Рубель В.О.,методист методичного центру Кириченко Є.В. познайомили вчительську молодь з вимогами до оформлення шкільної документації,перевірки учнівських зошитів,з принципами створення поурочних планів та рубриками педагогічних видань для вчителя-словесника. Порушені питання викликали непідробний інтерес у молодих спеціалістів. Анкетування виявило насущні проблеми,на основі яких будуть сплановані наступні заняття Педагогічної майстерні.
Методист Кравченко І.М.
|