- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
09:51 Круглий стіл | |
22 жовтня 2013 року на базі ГНВК № 54 відбулося засідання міського методичного об’єднання вчителів початкових класів, присвячене проблемі неуспішності молодших школярів, пов’язаної з недоліками в розвиткові мовлення учнів. Засідання пройшло у формі круглого столу спільно з фахівцями міського навчально-методичного центру психологічної служби. Керівник навчально – методичного центру Топалова І.Є. у своєму виступі окреслила кола взаємодії вчителів початкових класів, психологів та логопедів. Керівник міського методичного об’єднання вчителів-логопедів Немикіна Л.В. познайомила педагогів початкової ланки з особливостями організації корекційної роботи з учнями, які мають важкі порушення мовлення. Після того перед вчителями-початківцями виступила психолог ГМ НМЦ ПС Гавриленко С.О., яка розповіла про можливі психологічні причини неуспішності молодших школярів. Логічним продовженням цього виступу стала доповідь заступника директора ГНВК № 53 Левченко О.М., яка ознайомила колег з практичними прийомами діагностування причин неуспішності учнів. Крім того, у доповіді були представлені зразки вправ для корекційної роботи щодо подолання легких мовних порушень, як для індивідуальної, так і для фронтальної роботи в класі на уроках, що набуває особливої актуальності в останній час, у зв’язку із різким збільшенням кількості дітей з вадами мовлення. У підсумку роботи круглого столу всі його учасники прийшли згоди щодо того, що реальну допомогу слабо встигаючим учням можна надати лише за умови тісної взаємодії вчителів, психологів та логопедів.
Методист ММЦ Зозуля Г.Д. | |
|
Всего коментариев: 0 | |