Вторник, 19.03.2024, 05:02
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Март 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Март » 3 » ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог»
11:51
ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог»
ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог» -
«Что за прелесть эти сказки!»


23 березня – ЗОШ № 16 (Ц-Міський район)

24 березня – НВК № 53 (Калінінський район)

25 березня – НВК № 47 (Микитівський район)

Початок виступів – о 10.00

Значення мистецтва у становленні особистості величезне. Адже воно здатне допомогти дитині збудувати цілісну картину світу, навчитися приймати рішення у широкому спектрі життєвих ситуацій. Саме ці обставини визначають внесок художньо-естетичної освіти дітей в процес переходу від педагогіки знань, умінь та навичок до педагогіки розвитку.

Головними завданнями художньо-естетичної освіти є розвиток здібностей до емоційно-ціннісного сприймання та розуміння творів мистецтва, формування оцінної діяльності та особистісної морально-ціннісної шкали, набуття навичок художньої діяльності, розвиток образного та творчого мислення, виховання естетичного смаку.

Виконати ці завдання сьогодні надто важко. Сучасна масова культура не відповідає освітнім та виховним цілям. Можливості художньо-естетичної освіти, які надають навчальні плани та програми, обмежені. Навчального часу недостатньо для високої ефективності художньо-естетичної освіти.

Вихід полягає в поєднанні форм урочної та позаурочної діяльності дітей, яке буде сприяти створенню єдиного простору естетичної освіти в школі. Одним із шляхів реалізації названих завдань стане формування театральної культури як невід’ємної частини духовної культури школярів. Позаурочна театральна робота підвищує ефективність педагогічного процесу, сприяє розвитку пізнавальних інтересів учнів різного віку. Крім того, це колективна творча робота яка орієнтована на високу інтерактивність, посилення самостійності дітей. Таким чином реалізується діяльнісний підхід до естетичного виховання.

Досвід проведення І міського фестивалю дитячої драматичної творчості показав, що художня самодіяльність має привабливу силу, тому що для дитини участь у самодіяльності - це активний пошук свого місця в житті, один із засобів самоствердження, розкриття своїх здібностей. Позитивний вплив цього заходу полягає і в активізації позакласної роботи з літератури в школах. Адже театралізація – розробка драматичного сюжету та його системи образів на основі заданого літературного твору.

Запропоноване Положення про фестиваль допоможе керівникам учнівських театральних колективів систематизувати підготовку до виступу в програмі фестивалю.

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ

ТЕАТРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ

 Використання в процесі керівництва театральною діяльністю учнів виключно демократичного стилю спілкування , наладнання на зворотній зв'язок  та творчу віддачу – діалогічність, інтерактивність.

Підтримка в кожному учаснику відчуття успішності

Логічна побудова етапів театральної діяльності – від простішого сприйняття явищ навколишнього світу до усвідомлення особистісної значущості переживань, викликаних ними, до пошуку адекватних виражальних засобів.

Удосконалення техніки театральних умінь (дикція, артистизм, жестикуляція, рух тощо)

ПОЛОЖЕННЯ ПРО МІСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ ДИТЯЧОЇ ДРАМАТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ
Просмотров: 740 | Добавил: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]