МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 Март 3 » ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог»
11:51 ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог» | |
ІІ Міський фестиваль дитячої драматичної творчості «Пролог» - «Что за прелесть эти сказки!» 23 березня – ЗОШ № 16 (Ц-Міський район) 24 березня – НВК № 53 (Калінінський район) 25 березня – НВК № 47 (Микитівський район) Початок виступів – о 10.00 Значення мистецтва у становленні особистості величезне. Адже воно здатне допомогти дитині збудувати цілісну картину світу, навчитися приймати рішення у широкому спектрі життєвих ситуацій. Саме ці обставини визначають внесок художньо-естетичної освіти дітей в процес переходу від педагогіки знань, умінь та навичок до педагогіки розвитку. Головними завданнями художньо-естетичної освіти є розвиток здібностей до емоційно-ціннісного сприймання та розуміння творів мистецтва, формування оцінної діяльності та особистісної морально-ціннісної шкали, набуття навичок художньої діяльності, розвиток образного та творчого мислення, виховання естетичного смаку. Виконати ці завдання сьогодні надто важко. Сучасна масова культура не відповідає освітнім та виховним цілям. Можливості художньо-естетичної освіти, які надають навчальні плани та програми, обмежені. Навчального часу недостатньо для високої ефективності художньо-естетичної освіти. Вихід полягає в поєднанні форм урочної та позаурочної діяльності дітей, яке буде сприяти створенню єдиного простору естетичної освіти в школі. Одним із шляхів реалізації названих завдань стане формування театральної культури як невід’ємної частини духовної культури школярів. Позаурочна театральна робота підвищує ефективність педагогічного процесу, сприяє розвитку пізнавальних інтересів учнів різного віку. Крім того, це колективна творча робота яка орієнтована на високу інтерактивність, посилення самостійності дітей. Таким чином реалізується діяльнісний підхід до естетичного виховання. Досвід проведення І міського фестивалю дитячої драматичної творчості показав, що художня самодіяльність має привабливу силу, тому що для дитини участь у самодіяльності - це активний пошук свого місця в житті, один із засобів самоствердження, розкриття своїх здібностей. Позитивний вплив цього заходу полягає і в активізації позакласної роботи з літератури в школах. Адже театралізація – розробка драматичного сюжету та його системи образів на основі заданого літературного твору. Запропоноване Положення про фестиваль допоможе керівникам учнівських театральних колективів систематизувати підготовку до виступу в програмі фестивалю. ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФОРМУВАННЯ ТЕАТРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ Використання в процесі керівництва театральною діяльністю учнів виключно демократичного стилю спілкування , наладнання на зворотній зв'язок та творчу віддачу – діалогічність, інтерактивність. Підтримка в кожному учаснику відчуття успішності Логічна побудова етапів театральної діяльності – від простішого сприйняття явищ навколишнього світу до усвідомлення особистісної значущості переживань, викликаних ними, до пошуку адекватних виражальних засобів. Удосконалення техніки театральних умінь (дикція, артистизм, жестикуляція, рух тощо) | |
|
Всего коментариев: 0 | |