Вторник, 05.11.2024, 05:21
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Апрель 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Апрель » 4 » Гендерне виховання у дошкільних закладах
11:14
Гендерне виховання у дошкільних закладах
Пріоритетним для дошкільного закладу №118 «Щастя» стало фізкультурне-оздоровче направлення розвитку вихованців, тому найважливіший аспект здоров'язбереження – врахування гендерних особливостей дітей.
Гендерне виховання – це крок на довгому шляху особистістно-оріентованої моделі освіти. Усвідомлення дошкільником своєї статевої належності, знання статево рольових стандартів поведінки – важливі показники нормального зростання особистості. Добре вивчивши педагогічну та психологічну літературу з гендерного виховання, педагоги дошкільного закладу з листопада 2011 року почали впровадження гендерного виховання в роботі з дошкільниками.

Метою педагоги поставили: сприяти формуванню особистісних якостей у дітей відповідно до гендерної приналежності, розвивати позитивний образ «Я – хлопчика», «Я – дівчинка».

Головна стратегія в роботі – психолого педагогічний вплив на дітей через ігрові дії, заняття, створення ситуацій, проживання їх. В роботі з дітьми педагоги використовують сучасні ефективні технології, методи та прийоми розвитку виховання: заняття різних типів та видів, художня література, етичні бесіди, ігрова діяльність, таємні наради дітей, рішення проблемних ситуацій, робота спортивних секцій.

Напрямки роботи:
· Формування поведінки хлопчиків;
· Формування поведінки дівчаток;
· Формування способів взаємодії хлопчаків та дівчаток.

За період впровадження гендерної педагогіки хороших результатів досягли у фізичному вихованні. Зміст рухової діяльності дівчаток та хлопчиків має свою специфіку. У дівчат та хлопчиків є свої вподобання тобто та діяльність яка їм більш цікава, краще виходить, в якій вони можуть себе проявити яскравіше. Спостереження показують, що дівчатка люблять грати з м’ячем, скакалкою, стрічками, а хлопці перевагу віддають вправам силового характеру – біг, лазіння, кидання предметів, боротьба, спортивні ігри.Тому на заняттях з фізичної культури ми намагаємось забезпечити індивідуально-дифірінційованний підхід до дітей з рахуванням гендерних особливостей. 

Що ж нове в нашій роботі?

· Перш за все – використовуємо різні види фізкультурних занять: спільні – де займаються за единою програмою; комбіновані – частина заняття проводиться разом, а частина окремо; диференційовані – окремо заняття з дівчатками та окремо з хлопцями.
· На заняттях ми використовуємо методичні прийоми, які мають гендерну різницю.
· В підборі загально розвиваючих вправ, обладнання. (хлопці використовують жгути, гирі, гантелі, дівчатка – стрічки, косички, хусточки).
· Різниця в дозуванні вправ (дівчата використовують вправи 8 разів, а хлопці 10 разів).
· Час виконання основних рухів.
· Розподіл ролей в рухливих іграх.
· Різні вимоги до якості виконання завдань (від хлопців – більша чіткість, ритмічність, затрата додаткових зусиль, від дівчаток – пластичність, виразність, граціозність).
· Різна оцінка діяльності дітей: для хлопчиків важливо, як оцінюють їх діяльність, а для дівчат – хто оцінює і як.
На заняттях з фізичної культури пропонуємо хлопчакам та дівчатам різні види ходьби, бігу, стрибків, акцентуємо увагу на різних варіантах виконання ними основних рухів. При виконанні основних рухів на однаковому спортивному обладнанні – змінюємо самі вправи (хлопці повзуть по лаві на спині, дівчатка на животі; стрибки – дівчатка на 2 ногах, хлопці на одній).

У впровадженні гендерного виховання допомагає співпраця дошкільного закладу зі спортивною школою №1, та Будинком творчості Калінінського району. Тренер Брусенцова С.В. займається з дівчатками спортивною гімнастикою, де вони стають більш граціозними, гнучкими, «легкими». Хлопці з тренером Зайцевим М.В. займаються в секції карате. Де вони отримують заряд енергії, вчаться бути виносливими, рішучими, дисциплінованими, керувати своїм тілом. Заняття в секціях допомагають дітям стати міцними, здоровими, сильними, спритними.


Просмотров: 2499 | Добавил: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]