МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2012 Апрель 4 » Гендерне виховання у дошкільних закладах
11:14 Гендерне виховання у дошкільних закладах | |
Пріоритетним для дошкільного закладу №118 «Щастя» стало фізкультурне-оздоровче направлення розвитку вихованців, тому найважливіший аспект здоров'язбереження – врахування гендерних особливостей дітей. Гендерне виховання – це крок на довгому шляху особистістно-оріентованої моделі освіти. Усвідомлення дошкільником своєї статевої належності, знання статево рольових стандартів поведінки – важливі показники нормального зростання особистості. Добре вивчивши педагогічну та психологічну літературу з гендерного виховання, педагоги дошкільного закладу з листопада 2011 року почали впровадження гендерного виховання в роботі з дошкільниками. Метою педагоги поставили: сприяти формуванню особистісних якостей у дітей відповідно до гендерної приналежності, розвивати позитивний образ «Я – хлопчика», «Я – дівчинка». Головна стратегія в роботі – психолого педагогічний вплив на дітей через ігрові дії, заняття, створення ситуацій, проживання їх. В роботі з дітьми педагоги використовують сучасні ефективні технології, методи та прийоми розвитку виховання: заняття різних типів та видів, художня література, етичні бесіди, ігрова діяльність, таємні наради дітей, рішення проблемних ситуацій, робота спортивних секцій. Напрямки роботи: · Формування поведінки хлопчиків; · Формування поведінки дівчаток; · Формування способів взаємодії хлопчаків та дівчаток. За період впровадження гендерної педагогіки хороших результатів досягли у фізичному вихованні. Зміст рухової діяльності дівчаток та хлопчиків має свою специфіку. У дівчат та хлопчиків є свої вподобання тобто та діяльність яка їм більш цікава, краще виходить, в якій вони можуть себе проявити яскравіше. Спостереження показують, що дівчатка люблять грати з м’ячем, скакалкою, стрічками, а хлопці перевагу віддають вправам силового характеру – біг, лазіння, кидання предметів, боротьба, спортивні ігри.Тому на заняттях з фізичної культури ми намагаємось забезпечити індивідуально-дифірінційованний підхід до дітей з рахуванням гендерних особливостей. Що ж нове в нашій роботі? · Перш за все – використовуємо різні види фізкультурних занять: спільні – де займаються за единою програмою; комбіновані – частина заняття проводиться разом, а частина окремо; диференційовані – окремо заняття з дівчатками та окремо з хлопцями. · На заняттях ми використовуємо методичні прийоми, які мають гендерну різницю. · В підборі загально розвиваючих вправ, обладнання. (хлопці використовують жгути, гирі, гантелі, дівчатка – стрічки, косички, хусточки). · Різниця в дозуванні вправ (дівчата використовують вправи 8 разів, а хлопці 10 разів). · Час виконання основних рухів. · Розподіл ролей в рухливих іграх. · Різні вимоги до якості виконання завдань (від хлопців – більша чіткість, ритмічність, затрата додаткових зусиль, від дівчаток – пластичність, виразність, граціозність). · Різна оцінка діяльності дітей: для хлопчиків важливо, як оцінюють їх діяльність, а для дівчат – хто оцінює і як. На заняттях з фізичної культури пропонуємо хлопчакам та дівчатам різні види ходьби, бігу, стрибків, акцентуємо увагу на різних варіантах виконання ними основних рухів. При виконанні основних рухів на однаковому спортивному обладнанні – змінюємо самі вправи (хлопці повзуть по лаві на спині, дівчатка на животі; стрибки – дівчатка на 2 ногах, хлопці на одній). У впровадженні гендерного виховання допомагає співпраця дошкільного закладу зі спортивною школою №1, та Будинком творчості Калінінського району. Тренер Брусенцова С.В. займається з дівчатками спортивною гімнастикою, де вони стають більш граціозними, гнучкими, «легкими». Хлопці з тренером Зайцевим М.В. займаються в секції карате. Де вони отримують заряд енергії, вчаться бути виносливими, рішучими, дисциплінованими, керувати своїм тілом. Заняття в секціях допомагають дітям стати міцними, здоровими, сильними, спритними. | |
|
Всего коментариев: 0 | |