- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
16:18 Французи наступають! | |
Французи наступають! Вже відомий факт, що вивчення іноземної мови починається з перших класів навчання. Але як начати цих малюків, які методи та прийоми використовувати? Таку інформацію представили вчителі французької мови Князєва А.В. та Пикіна А.Г. на семінарі, присвяченому особливостям методичного викладання у початковій ланці. Ця подія відбулась 28.10.2010 р. на базі НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 25 – багатопрофільний ліцей «Успіх». З ними співпрацювала шкільний психолог Полякова Л.В., яка і розпочала практичну частину. Запропонований психологічний тренінг дозволив присутнім згадати себе у віці молодшого школяра. Таке «занурення» задало потрібний темп нашому семінару. Були розроблені методичні рекомендації для вчителів, які викладають в початкових класах. Друга частина семінару була емоційно насиченою. Запропоновані методики викладання носили не тільки комунікативний характер, але й елементи драматизації. Було підготовлено багато наочного матеріалу, диски, рекомендації. Для вчителів-початківців запропонований фонетичний курс, до якого входять прислів’я, пісні, вірші на певний звук. Обговорення семінару пройшло в теплій атмосфері за круглим столом. Такі семінарі плануються на кінець грудня. Методист ММЦ Ківа Л.С. Горлівський міський методичний центр | |
|
Всего коментариев: 0 | |