МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 3
Гостей: 3
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2014 Февраль 25 » Досвід вчителів Горлівки
17:51 Досвід вчителів Горлівки | |
18.02.2014 на базі Горлівського НВК № 40 відбувся обласний семінар для вчителів французької мови «Проектна робота на уроках іноземної мови». В ході семінару було презентовано досвід роботи Пикіної А.Г.,учителя французької мови НВК № 40.Теоретичну частину заходу була присвячена питанню розвитку творчої уяви школярів через використання методу проектів на уроках іноземної мови. Проектна методика дає учням можливість не тільки краще засвоїти тему, але й розширити їх світогляд, навчає спілкуванню, вмінню самостійно відбирати необхідну інформацію, сприяє розвитку комунікативної компетенції та навичок самостійного здобуття знань, забезпечує стабільний інтерес учнів до знань, підвищує рівень їхньої мотивації до вивчення іноземної мови як засобу спілкування людей різних мов та культур. Важливу роль у створенні мотивації до навчання відіграє кабінет іноземної мови,адже саме через наочність, яскравий ілюстративний та роздатковий матеріал створюється емоційне сприйняття нового навчального матеріалу,отже,і процес навчання стає більш ефективним. До оновлення та поповнення фонду кабінету можна залучати і учнів: вчитель продемонструвала велику кількість учнівських проектів,які використовуються як дидактичний матеріал у роботі з іншими дітьми. Працюючи в групах,учасники семінару мали можливість проаналізувати проектні роботи учнів та надати рекомендації,як ці роботи можуть бути використані вчителем у навчально-виховному процесі. Практичну частину семінару було присвячено створенню та використанню інтерактивних тренажерів на уроках іноземної мови. Наприкінці семінару Ценцура Н.В., методист обласного ІППО, дала високу оцінку діяльності педагогів нашого міста та висловила подяку за творчий підхід до роботи. | |
|
Всего коментариев: 0 | |