- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
12:05 До уваги батьків першокласників! | |
Шановні батьки першокласників! Минуло лише 7 навчальних тижнів, а ваші діти вже багато чому навчилися. Вони вміють сидіти за партою, слухати вчителя, самостійно підготуватися до уроку, виконувати завдання. На уроках навчання грамоти учні почали знайомитися з першими буквами, навчилися робити звуковий аналіз слів, позначати звуки умовними позначками, складати речення. Вивчили числа з математики від одного до п’яти, навчилися складати та записувати приклади на додавання в межах п’яти. Протягом навчального року ваші діти оволодіють уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою, виконувати різні мовні завдання, проявляти інтерес до дитячої книжки. З першого уроку іноземної мови почалось формування словникового запасу школярів (як мінімум, 2-3 нових слова за урок), засвоєння звукової системи іноземної мови. Ця робота триватиме протягом всього навчального року. Слід звернути увагу, що вивчення іноземної мови в першому класі відбувається в усній формі. Робота над формуванням навичок техніки письма та навчання читання – це задачі, які вирішуватимуться у другому класі. Головна задача для вчителя в першому класі – зацікавити дітей вивченням іноземної мови, викликати позитивне ставлення до предмета. Саме тому уроки проходять у цікавій формі, діти співають пісні, вчать вірші, грають в ігри. Навчання в першому класі вирізняється тим, що дітям не задається домашнє завдання й не виставляються оцінки. Пов’язано це з віковими фізіологічними та психологічними особливостями дітей шестирічного віку, а також з неоднаковим рівнем підготовки дітей до школи. Ця різниця в рівні знань дітей врахована при створенні сучасних підручників. Наприклад , щоб не втратити цікавість до навчання дітей, які вміють читати, сучасні букварі містять матеріал для читаючих учнів. Наголошуємо на тому, що батькам дітей, які читати не вміють, не варто комплексувати й поспішати шукати для малят репетиторів – ваша дитина крок за кроком надолужить все під керівництвом свого вчителя під час уроків і індивідуальних занять, які передбачені в початковій школі. З повагою методисти методичного центру Ганна Зозуля та Ірина Кравченко | |
|
Всего коментариев: 0 | |