МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 7
Гостей: 7
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 Февраль 22 » Чергове заняття в історичному клубі
10:37 Чергове заняття в історичному клубі | |
19 лютого 2011 року виповнилось 150 років із дня оголошенння Маніфеста про скасування кріпосного права на землях підросійської України. Цю подію учні 9 класів шкіл № 8,54,55, гімназії «Триумф» відзначили черговим заняттям у історичному клубі БФ «Вітязь». Було розглянуто обставини, які змусили російський царат прискорити проведення реформ « зверху». Детально розібрано економічні і соціальні наслідки цієї епохальної події. Учні переглянули уривки з документальних фільмів, які допомогли « зануритись» в епоху, попрацювали з текстом самого Маніфесту», проаналізували репродукцію картини художника Мясоєдова. Кожен із етапів дослідження супроводжувався питаннями, відповісти на які учні мали, об’єднавшись у групи. Якими ж були висновки учнів? По перше, земельна реформа Олександра ІІ відкрила шлях до інших ліберальних перетворень 60-70 років ХІХ століття, які дозволили російській імперії скоротити відставання між нею та провідними державами світу, насамперед в галузі економіки. При всій прогресивності даних реформ вони виявилися неспроможними вирішити наболілі проблеми аграрного питання. Особливо тяжкими були наслідки реформ на Україні з її традиціями козацького землеволодіння, якому пасував би інтенсивний , фермерський , так званий американський шлях розвитку капіталізму( за версією історика С.В.Кульчицького).Однак реформа не зняла питання, а навпаки загострила його. Свідченням чого є в тому числі і трагедія, в наслідок якої народовольцями було вбито імператора-« визволителя». Багато питань було поставлено перед учнями вчителями, які готували засідання клубу:Бакуменко М.Ю., вчителем школи № 22 та Д’яченко В.М., вчителем гімназії «Триумф».Та учні, учасники засідання клубу, дуже свідомо та влучно відповідали на них. Працівники фонду підготували учасникам стилізовані під документи того часу сертифікати, що засвідчили активну участь у заході. Такі зустрічі залишаються у пам’яті надовго, дають привід для пошуку, допомагають формувати власну думку, брати на себе відповідальність за наслідки прийнятих рішень. Наступна зустріч відбудеться у березні місяці і присвячена буде подіям, пов’язаним з особистістю Богдана Хмельницького. Чигір С.П.,методист ММЦ
| |
|
Всего коментариев: 0 | |