- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
12:51 Cемінар-практикум «Формування компетентної особистості школяра засобами навчально-виховного курсу «Донеччинознавство». | |
На базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-практикум для керівників міських (районних) методичних об’єднань педагогів-організаторів, класних керівників «Формування компетентної особистості школяра засобами навчально-виховного курсу «Донеччинознавство». Метою заходу було підвищення обізнаності учасників щодо можливостей навчально-виховного курсу «Донеччинознавство» у формуванні ключових компетентностей школярів. У ході першої частини семінару були розкриті теоретичні засади компетентнісно орієнтованого підходу в освіті відповідно до нових Державних стандартів початкової та загальної освіти, а також визначені роль та місце навчально-виховного курсу «Донеччинознавство» у системі роботи класного керівника та педагога-організатора щодо формування компетентної особистості. Під час майстер-класів було представлено досвід роботи заступників директорів та педагогів- організаторів Донецька, Ясинуватої, Костянтинівки, Горлівки. Досвід роботи щодо реалізації виховних завдань через організацію та впровадження дистанційних форм навчання курсу «Донеччинознавство» презентувала Вінницька Н.М., заступник директора з НВР Горлівського НВК «ЗОШ № 22 – багатопрофільний ліцей». Провідною ідеєю її виступу було використання ІКТ у процесі формування життєвих компетентностей школярів засобами курсу «Донеччинознавство». Під час підбиття підсумків роботи учасники мали змогу обговорити роль класного керівника та педагога-організатора у процесі інтеграції з учителями предметниками щодо формування ключових компетентностей школярів. Дякуємо за співпрацю! | |
|
Всего коментариев: 0 | |