МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 Февраль 4 » 2 лютого розпочала роботу університетська школа «Юний фізик»
11:56 2 лютого розпочала роботу університетська школа «Юний фізик» | |
Університетська школа «Юний фізик» розпочала роботу 2 лютого розпочала роботу університетська школа «Юний фізик» Заняття провела вчитель вищої категорії, вчитель-методист Невська І.Ю. З її розповіді ми дізналися про історію відкриття МАН, про те, що учні МАН поділяються на слухачів, кандидатів і дійсних членів. Ія Юріївна наголосила на різноманітність видів робіт учнів Малої академії, і їх захист на щорічному загальнонаціональному конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. що проходить в три етапи (район, область, фінал у Києві). А найцікавішими виявилися завдання, які нам запропонували вирішати на наступне заняття. Вони дивували своєю різноманітністю, наприклад: - Є вісім однакових за розміром кульок, серед них – одна с порожниною, тобто має меншу вагу. Як за два зважування на важільних терезах без різновагів визначити, яка з цих куль є з порожниною? - На нижньому кінці парафінової свічки закріпили невеликий важок, і опустили в посудину з водою. Свічка плаває як поплавець. Верхній кінець з гнітом ледве виступає над водою. Як довго горітиме свічка? - Є дві кімнати. У одній знаходяться три лампочки, а в іншій – три вимикачі. Що треба зробити з вимикачами, щоб потім вийти в кімнату з лампочками, і вказати який вимикач відповідає якій лампочці? Я обов’язково знайду відповідь на кожну з них. А якщо мені буде дуже складно, то я звернуся за допомогою до підручників, енциклопедії, почитаю наукові журнали, пошукаю інформацію в мережі Інтернет, або попитаю свого вчителя. Станіслав Хоменюк, учень 3(7) класу Горлівської гімназії «Інтелект» | |
|
Всего коментариев: 0 | |