Среда, 19.09.2018, 06:20
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 49

Проект «Ефективний педагог»


Сучасна школа потребує ефективного вчителя – педагога нового типу, який володіє високою фаховою кваліфікацією, здатний творчо перетворювати педагогічну діяльність. 
У 2013-2014 навчальному році в Горлівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 49 розпочата робота над методичним проектом «Ефективний педагог», мета якого – оволодіння педагогічним колективом і впровадження в практику сучасних освітніх технологій, організація креативної діяльності, яка орієнтована на розвиток освітньої ситуації школи. 
В рамках реалізації проекту 28 листопада відбувся проблемний семінар-практикум, на якому досвідчені педагоги, а також молоді творчі вчителі проводили презентації нових педагогічних ідей. 
Агеєва Жанна Геннадіївна, учитель початкових класів вищої категорії, поділилася з колегами своїм досвідом реалізації екологічної освіти та виховання молодших школярів через зміст всіх навчальних предметів початкової школи, продемонструвала, які форми роботи проводить з метою впровадження інформаційних технологій, для реалізації особистісно орієтованого навчання, розвитку творчих здібностей учнів. 
Широко впроваджуючи технологію розвитку критичного мислення, Дубровська Валентина Андріївна, учитель початкових класів вищої категорії, надала колегам рекомендації, як організувати спостереження, акцентувати увагу дітей на суттєвому, стимулювати творчу уяву, створити атмосферу престижності навчального творчого процесу. 
Як використати техніку «фанфік» на уроках літератури, розвивати здатність мислити та формулювати власні судження показала вчитель російської мови, світової літератури вищої категорії Ляшенко Вікторія Валеріївна. Крім того вчителем в рамках поширення досвіду роботи був проведений майстер-клас для вчителів гуманітарного циклу з теми «Герменевтичний аналіз твору», що сприяє «розшифруванню» задуму митця та розумінню учнем твору мистецтва. 
Досвідом по формуванню пізнавальної самостійності школярів поділилася з колегами Футерко Галина Олександрівна, учитель початкових класів вищої категорії. Показавши на практиці застосування інтерактивних технік, педагог довела, що на таких уроках діти почувають себе впевнено, вільно висловлюють свої думки, в атмосфері довіри та взаємодопомоги легко робити відкриття, усвідомлювати важливість здобутих знань. 
Про власні педагогічні знахідки колегам також розповіли вчителі Горбач Ольга Миколаївна, Лашина Світлана Валентинівна, Антонова Тетяна Миколаївна. Вболівання за результати своєї праці, постійний педагогічний пошук робить діяльність цих учителів продуктивною та якісною. 
Робота над проектом триватиме, бо методичне вдосконалення вчителів, вдале впровадження перспективних педагогічних досягнень принесе зростання рівня знань учнів та задоволення від результатів власної праці.


Карацюба Римма Олександрівна,
 заступник директора з навчально-виховної роботи
Категория: ОШ № 49 | Добавил: vlada (05.12.2013)
Просмотров: 184 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]