Пятница, 26.04.2024, 07:12
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 42

Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів із різних галузей науки

У ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 відбулося засідання педагогічної ради «Інтеграція навчання як засіб забезпечення системних знань учнів із різних галузей науки». Мета цієї педради - зважити все за і проти, і відповісти на питання, чи так необхідна інтеграція навчальних дисциплін. 
Заступник директора з НВР Рибіна Марина Василівна визначила три найбільш значущі проблеми, які привели до необхідності звернення до інтегрованого навчання: помітне зниження інтересу учнів до шкільних предметів, складністю програмного матеріалу, неузгодженістю програм з різних споріднених предметів. Вона ще раз ознайомила колег з основними вимогами до вчителя при розробці інтегрованих уроків, основними вимогами до учня як учасника інтегрованого уроку, алгоритмами оцінювання діяльності учнів та викладачів на уроці. Наприкінці докладу виділила переваги та недоліки інтегрованого навчання. 
Вчитель початкових класів Іванова Олеся Вікторівна розповіла про систему інтегрованих уроків, як засіб розумового розвитку молодших школярів, підкреслив, що саме з початкової школи і починається формування світогляду дитини. 
Вчитель хімії Демидова Галина Миколаївна у своєму виступі висвітлила інтеграцію як фактор підвищення рівня практичних умінь і навичок учнів. Але зазначила, що інтеграція не може відбуватися без доброї бази знань учнів з навчальних предметів. 
Вчитель англійської мови Васильєва Валентина Андріївна поділилася з колегами, як вона на своїх уроках використовує інтеграцію знань як інструмент створення передумов для розвитку ключових компетенцій старшокласників. 
Вчитель біології Лопатинська Олена Валеріївна висвітлила інтеграцію знань через проектно – дослідницьку діяльність. Вона поділилася з колегами своїм досвідом роботи з підготовки учнів до участі у МАН, науково – дослідницьких конференціях. 
Всі бажаючі учасники педради змогли висловити свою думку з даного питання і віддати свій голос за чи проти інтеграції, залишивши гирю на певній чашці вагів. 
Підводячи підсумки, директор школи Хмельова Тетяна Іванівна звернула увагу вчителів на необхідність змін, використання нових освітніх технологій, удосконалення форм і методів проведення уроків, а також запропонувала відпрацювати систему заходів щодо організації взаємовідвідувань уроків педагогічними працівниками школи для взаємозбагачення, пошуку ефективних форм проведення сучасного уроку. 

Заступник директора з НВР ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 
 Галка Тетяна Геннадіївна
Категория: ОШ № 42 | Добавил: Administrator (11.01.2014)
Просмотров: 909 | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]