Пятница, 26.04.2024, 03:38
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 50

Казки запрошують

В ході навчально-виховного процесу педагоги повинні виявляти оптимальні засоби, методи та форми взаємодії учителя та учня, які сприяють розвитку особистості учня і використовувати їх у власній педагогічній діяльності. Головним завданням вчителя є така побудова освітнього процесу, при якому між усіма етапами учні змогли б встановити тісні взаємозв'язки і змогли б побачити кінцевий результат своєї праці. Отже, педагогу необхідно намагатися максимально наблизити вивчення програмного матеріалу до життя, зробити процес навчання більш емоційним і цікавим. Це дозволить пробудити в учнів молодшого шкільного віку інтерес до нового, бажання пізнавати світ і, враховуючи психологічні особливості дітей, допомагати їм краще і легше засвоювати навчальний матеріал.

11 квітня 2014 на базі Горлівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 – багатопрофільний ліцей» відбулося чергове засідання творчої групи учителів англійської мови «Tales Invite» («Казки запрошують»).

Група розпочала свою діяльність з січня поточного року. Керівник групи - Мухіна Світлана Миколаївна – учитель англійської мови Горлівського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 – багатопрофільний ліцей», спеціаліст І категорії.

Методична тема творчої групи: «Активізація пізнавальної діяльності учнів дошкільного і молодшого шкільного віку під час вивчення англійської мови засобами лялькового театру»

Метою творчої групи є: розширити уявлення про способи підвищення мотивації, а завдяки цьому ефективності навчання іноземної мови учнів дошкільного і молодшого шкільного віку й поліпшити умови розвитку учнів через підвищення методичної майстерності шляхом застосування нових педагогічних технологій.

В ході засідання учителі англійської мови: Мухіна Світлана Миколаївна, Ситенко Вікторія Валеріївна (Горлівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №50 – багатопрофільний ліцей»), Лашина Світлана Валентинівна ( Горлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №49), Караулова Валентина Іванівна (Горлівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №62), Урєкіна Катерина Валеріївна (Горлівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 – багатопрофільний ліцей»), Чехлова Галина Михайлівна (Горлівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів №4 – дитячий садочок №16 «Промінь»)

  • розглянули тему «Активізація пізнавальної діяльності учнів дошкільного і молодшого шкільного віку під час вивчення англійської мови»,
  • наголосили на необхідності ведення роботи над інтелектуальним розвитком учнів у межах уроку;
  • розглянули методи активізації пізнавальної діяльності, використовуючи презентацію та залучаючи колег до обміну досвідом; розповіли про моделювання уроків із використанням методів активізації пізнавальної активності;
  • зробили бібліографічний огляд періодики за проблемним питанням та розповіли про практичні аспекти застосування методів критичного мислення на уроці англійської мови (з власного досвіду роботи).

 

Учитель англійської мови

Мухіна Світлана Миколаївна

 

Категория: ОШ № 50 | Добавил: vlada (15.04.2014)
Просмотров: 431 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]