Пятница, 21.09.2018, 10:45
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 12

Обласний семінар «Трудове навчання як важлива складова профорієнтаційної роботи та соціалізації учнівської молоді»

23. 11 у НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів № 12 – багатопрофільний ліцей» відбувся обласний семінар «Трудове навчання як важлива складова профорієнтаційної роботи та соціалізації учнівської молоді» для керівників міських та районних методичних об’єднань вчителів трудового навчання Донецької  області та заступників директорів навчальних закладів  міста Горлівки.

Епіграфом до роботи нашого семінару ми взяли слова Белінського: «Знайти свою дорогу,пізнати своє місце – це все для людини, це для неї означає знайти себе».

На семінарі було розглянуто організаційні аспекти підготовки учнів старших класів навчальних закладів до вибору професії,  методи, форми, засоби профорієнтаційної роботи.

Відкрила семінар Полубан М. Я., заступник директора департаменту освіти, молоді та спорту . Директор  НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів № 12 – багатопрофільний ліцей» Сербул Т. С. виступила з презентацією «НВК –запорука гнучкої індивідуалізованої багатопрофільної освітньої системи». 

Були розглянуті питання профорієнтаційної робот в місті (Блонська Л. В., головний спеціаліст ДОМС) та соціального партнерства з загальноосвітніми навчальними закладами з питань профорієнтаційної молоді (Ходус  О. В., головний спеціаліст Центру зайнятості). Методист ММЦ Бубнова В. Д.  виступила за темою «Система профорієнтаційної орієнтації як складова змістовної лінії шкільного курсу «Трудове навчання».

Під час семінару працювали студії «Професійні орієнтири», «Вплив позаурочної роботи з трудового навчання на розширення світогляду учнів та їх перспективу», «Впровадження ІКТ з елементами профорієнтаційної роботи на уроках трудового навчання», «Реалізація профорієнтаційних задач на уроках трудового навчання під час вивчення варіативного модуля «Токарна обробка деревини».

Шкільна профорієнтаційна підготовка є необхідною умовою розвитку професійного самовизначення старшокласників. Формування готовності учнів до усвідомленого вибору професії  передбачає надання їм педагогічної допомоги. Для цього необхідно забезпечувати творчу діяльність старшокласників, задовольняти їхні потреби та захоплення і розвивати ініціативність та самостійність – такі рекомендації отримали учасники семінару під час презентацій практичних робіт студій.

Отже, вірно обрана професія – це можливість реалізувати себе, розвивати свої таланти та здібності, це основа для самоповаги та саморозвитку.

Категория: ОШ № 12 | Добавил: topaloff (26.11.2012)
Просмотров: 226 | Рейтинг: 5.0/2
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]