Вторник, 21.11.2017, 05:35
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Февраль 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Февраль » 28 » Міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку»
19:52
Міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку»
Міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку»

Найважливіший канал інформації для зміни громадської поведінки – освітня система, якій відводиться значна роль, тому починати освіту необхідно там, де сам Бог велів - в школі! 

На сьогоднішній день існує проблема: недостатня сформованість стійких, екологічно врівноважених звичок і способу повсякденного життя у суспільстві, що негативно впливає на імідж міста та країни в цілому, тому необхідним є більш активне залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з питань ефективного використання енергоресурсів, яке буде сприяти забезпеченню стійкого розвитку, зниженню негативного впливу на навколишнє середовище та розвитку нового енергозберігаючого світогляду школярів міста.

Зараз, одним з напрямів реформування системи освіти, є формування нового світогляду на проблему енергозбереження. Методи формування свідомості, виховання та навчання не менш ефективні, ніж законодавчі, адміністративні та економічні механізми. Формування особистості необхідно починати з дошкільного віку, тому в системі освіти, так гостро почали підіймати питання формування стійкого розвитку школяра.

Останнім часом вийшло ряд нормативних документів з питань енергозбереження в освітній галузі. У Законі України визначені основні стратегічні завдання щодо інтеграції в систему освіти питань енергозбереження та придбання необхідного рівня побутових знань по енергозбереженню, основними з яких є знання і уміння раціонального використовування природних ресурсів. Таким чином, розвитку нового енергозберігаючого світогляду школярів міста, сприятиме системна робота з питань енергозбереження в освіті. Навчання в школі з енергозбереження є конкретним механізмом трансформації наукових фактів, відкриттів, результатів досліджень в світоглядні переконання учнів на шляху до сталого розвитку.

Важливе інше – школярі научаться самі зберігати енергію в школі, навчать всіх удома, а в майбутньому вчинять прорив в енергозбереженні і на своїх робочих місцях, а значить – у всій країні. Усі ці заходи дозволяють нам відчути упевненість в благополучному екологічному майбутньому нашої планети.

З метою активізації роботи з питань формування стійкого розвитку школярів міста розроблено міський комплексно-цільовий проект «Енергозбереження – крок до стійкого розвитку» на період з 2011 по 2015 рік.

Сутність проекту: Проект зорієнтований на інтеграцію в систему освіти питань енергозбереження шляхом організації співпраці з обласними, всеукраїнськими та міжнародними організаціями з енергозбереження та залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з питань ефективного використання енергоресурсів на шляху до стійкого розвитку.

Науковий керівник проекту: Висоцький С.П., завідувач кафедри екології Донецького національного технічного університету Горлівського автомобільного інституту.

Проект буде реалізовано на всіх рівнях:

 - міський (міський методичний центр управління освіти);

 - дошкільний (дошкільні заклади);

 - шкільний(навчальні освітні заклади);

 - позашкільний (позашкільні заклади).

Мета проекту: впровадження ідей освіти для сталого розвитку шляхом удосконалення системи роботи з питань інтеграції енергозбереження в навчально-виховний процес та придбання дошкільниками, школярами, педагогами та батьками необхідного рівня побутових знань з енергозбереження для формування нового світогляду на проблему енергозбереження.

Завдання проекту:

Активізація участі підростаючого покоління у процесі енергозбереження у школі та вдома.

Підвищення обізнаності молоді щодо стійкого розвитку і розуміння його суті.

Усвідомлення учнями глобальної рівноваги та причетності кожного до проблем навколишнього середовища.

Розвиток в учнів ставлення до проблем стійкого розвитку як до особистісно важливих, пов’язаних із власною системою цінностей, а також здатності і бажання діяти у цьому напрямі.

Формування у підростаючого покоління стійких, екологічно врівноважених звичок і способу повсякденного життя.

Виховання свідомої особистості громадянина України, яка дбайливо ставиться до природних ресурсів.

Очікувані результати:

Удосконалення роботи за основними напрямками діяльності з енергозбереження на всіх рівнях підпорядкування.

Охоплення максимальної кількості учасників роботою з енергозбереження.

Сформованість свідомого ставлення до проблем економного енергоспоживання.

Підвищення екологічної культури учнів.

Формування екологічної свідомості та енергозберігаючого світогляду школярів, які є складовими компонентами моделі випускника «Енергоеконом».

Використання набутих теоретичних знань з енергозбереження у реальних умовах.

Економія енергоресурсів в школі та вдома за рахунок контролю енергоспоживання.

Моніторинг проекту буде здійснюватися на підставі розробленого діагностичного інструментарію за двома напрямками:

 якість роботи по реалізації проекту;

 рівень формування нового світогляду дітей на проблему енергозбереження.

   

Методист ММЦ УО МР    Радченко А.Є.


Просмотров: 698 | Добавил: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]