МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 » Декабрь » 8 » Конкурс «Вчитель року -2012» триває ...
11:45 Конкурс «Вчитель року -2012» триває ... | |
1 грудня 2011 року Бицько Тетяна Вікторівна ( вчитель біології Горлівського навчально-виховного комплексу «загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №53-багатопрофільний ліцей») проводила відкритий урок за темою «Запилення у рослин» у 7-Г класі (гуманітарного профілю). Ретельно підготувавшись вона застосувала проблемно-пошуковий , візуальний, сугестивний , інформаційно-рецептивний та релаксопедичний методи. Працюючи у групах , учні вчилися знаходити інформацію у підручнику , складали таблицю використовуючи додаткову літературу , працюючи з гербарними зразками доводили свою точку зору стосовно об’єкта дослідження. На уроці вчитель створила ситуацію успіху та за допомогою інтерактивної вправи «Мікрофон» допомогла учням зрозуміти ,як вони можуть застосувати знання з теми уроку в майбутній професії. На протязі уроку учні постійно робили самооцінку своїх дій та заповнювали індивідуальну «Картку успіху». Не менш ретельно готувалася до уроку і вчитель Горлівської ЗОШ І-ІІІ ст.. № 41 Краснова Марина Юріївна , яка проводила нетрадиційний урок-дослідження з елементами рольової гри за темою «Захворювання органів дихання» у 9 класі 2.12.2011р. На уроці були присутні у якості експертів лікар-педіатр Ярьоменко Ірина Анатоліївна та шкільна мед.сестра Воробйова Вікторія Олегівна . Учнів класу було розподілено на групи , які мали попереджальне завдання пошукового характеру. Група «біологів» досліджувала основні захворювання органів дихання людини, причини їх виникнення та запропонувала власну класифікацію. Група «дослідників» вказала на причини епідемії , охарактеризувала збудників та симптоми хвороб дихальних шляхів. Група «лікарів» дослідила причини виникнення і поширення грипу , туберкульозу. А справжні лікарі – розповіли про моніторинг стану здоров’я учнів школи. Група «істориків» згадала про епідемії в Китаї та на Херсонщині. На етапі узагальнення вивченого матеріалу , вчитель використала вправу «Правда чи міф». Рефлексуючи , учні згадали про що вони дізналися на протязі уроку , що повторили, чого навчилися , що зрозуміли , де і коли відчували труднощі тощо. Учні 9-го класу оцінку навченості проводили за допомогою «Листа самооцінки» . Вчителі на протязі уроку використовували власні презентації для збільшення ефективності сприйняття матеріалу. Попереду у вчителів четвертий етап , який складається з відкритого уроку в одній із шкіл міста м. Горлівки (день проведення уроку, клас і тема визначаються жеребкуванням), та самоаналізу його відповідно до алгоритму. | |
|
Всего коментариев: 0 | |