Пятница, 19.04.2024, 14:19
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Октябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Октябрь » 26 » Проблеми та напрямки роботи щодо вдосконалення якості перевірки відкритих завдань тесту з української мови
11:19
Проблеми та напрямки роботи щодо вдосконалення якості перевірки відкритих завдань тесту з української мови

25 жовтня на базі гімназії «Інтелект» відбувся семінар-пратикум за темою « Проблеми та напрямки роботи щодо вдосконалення якості перевірки відкритих завдань тесту з української мови». Учасниками заходу стали вчителі української мови та літератури, які мають сертифікат екзаменатора й беруть участь у перевірці робіт ЗНО, та ті педагоги, яких планується залучити до перевірки в майбутньому. Метою зустрічі було проаналізувати роботу минулого року, вказати на типові помилки екзаменаторів з метою їх усунення, виробити інструментарій перевірки висловлення та ознайомити з основними критеріями перевірки потенційних екзаменаторів.

З аналізом перевірки відкритих завдань ЗНО 2012  виступила методист ММЦ Шевченко Л.Г.  Вона розповіла про обсяги перевірки, вказала на позитивні моменти та типові помилки екзаменаторів, на прикладах показала розбіжності в оцінюванні творів. Про структуру власного висловлення розповіла Волошинова О.Я. (гімназія «Інтелект»), класифікацію помилок подала Ніколаєнко Н.С. ( ГНВК № 25), а про особливість заповнення бланків екзаменаторів розповіла Містюк Т.М. (СШ №1). Усі виступи супроводжувалися яскравими презентаціями, що дозволило присутнім на прикладах побачити, яких помилок слід уникати під час перевірки.                                

Практична частина семінару являла собою роботу в групах. Було запропоновано два види діяльності: перевірка висловлення з виставленням оцінок і заповненням бланку екзаменатора та написання власного висловлення з формулюванням тези, аргументів, прикладів та висновку. Кожна група представила результат своєї роботи, який колективно обговорювався. Така форма роботи дала можливість кожному зрозуміти, над чим ще слід працювати. 

Сподіваємося, що матеріали семінару не лише допоможуть учителю розібратися в критеріях оцінювання, а й  у підготовці учнів до написання відкритого завдання тесту ЗНО.

Методист ММЦ  Шевченко Л.Г.

Просмотров: 669 | Добавил: topaloff | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]