- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
12:23 10 листопада 2011 року на базі Горлівської гімназії “Інтелект” відбувся семінар бібліотекарів міста | |
10 листопада 2011 року на базі Горлівської гімназії "Інтелект” відбувся семінар бібліотекарів міста за темою: "Технології формування системи бібліотечно-бібліографічних знань як основи інформаційної культури та культури читання”. Директор гімназії Гарькава В.С. презентувала навчальний заклад перед учасниками семінару, зазначила головні напрямки роботи гімназії та перспективи розвитку бібліотеки як майбутнього бібліотечно-інформаційного центру. Методист з гуманітарної освіти Волошинова О.Я. розповіла про роль бібліотеки у навчально-виховному процесі гімназії. У своїй доповіді завідуюча бібліотекою гімназії Хитро Катерина Анатолівна звернула увагу на те, що головною ідеєю у проведенні бібліотечних уроків повинно бути формування ставлення до бібліотеки як до невичерпного джерела інформації, культурного центру та духовного осередку, де можна не лише поповнити свої знання, а й відпочити, поспілкуватися з однодумцями та опонентами, знайти нових друзів, зробила акцент на тому, що свої уроки та заходи будує за алгоритмом інтерактивного спілкування, заради досягнення комунікативних умов, де створюються ситуації, які стимулюють гімназистів до пошуку нових способів пізнання, спонукають до аналізу матеріалу. Бібліотекарі мали змогу побачити це на практиці, коли завідуюча бібліотекою провела інтерактивний бібліотечний урок для учнів 7 кл. за темою "Історія створення книги”. Практичний психолог гімназії Хомич Ольга Миколаївна надала корисні поради бібліотекарям щодо зняття напруги та стресу під час роботи. Підводячи підсумки семінару, методист ММЦ Департаменту освіти, молоді та спорту Кружиліна В.Г. зазначила, що пріоритетне завдання шкільного бібліотекаря - навчити дитину любити книгу, сприймати її як життєдайне джерело пізнання світу, знань, прищеплювати навички бібліотечно-бібліографічної грамотності, успіх яких залежить від тісного контакту школи, бібліотеки і батьків, узгодженого планування всієї роботи з книжкою. | |
|
Всего коментариев: 0 | |