МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
КАТЕГОРИИ РАЗДЕЛА
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » ОШ № 62 |
ДАВНІЙ РИМ ТА ЙОГО МЕШКАНЦІ
Марк Тулій Цицерон. Історія вчить, що до неї не можна відноситися легковажно. Це та незрима нитка, яка крізь віки єднає покоління, історична пам'ять народу формує націю. Історичні відомості замало отримати, їх необхідно ще й донести до підростаючого покоління, до тих, хто завтра сам стане повноцінним суб’єктом історичного процесу. Щоб цей процес розвивався у правильному руслі, знання минувшини в учнів повинні бути якісними, максимально об’єктивними та науково достовірними. 5 квітня шестикласники ЗОШ № 62 відчули це на собі, адже вчитель історії, Земцова Анна Сергіївна, провела з ними відритий урок «Давній Рим та його мешканці». Успішне засвоєння нових знань забезпечили різні форми роботи на уроці, які використала учитель. Важливий момент уроку історії - робота біля карти. Учні характеризували природно-кліматичні умови Апеннінського півострова. Начність на уроці була представлена у вигляді картинок з пам’ятками Риму, плакату «Ринок рабів», стіннівки. Під час уроку учні предстали перед нами у різних образах – раба-педагога, сенатора, поета. Діти мали змогу вийти за межі підручника – вони шукали додаткову інформацію, працювали з законами, свідченнями мандрівників, поемою «Сатири» Ювенала. Учні дізналися багато цікавого про римську школу, особливо запам’яталaся цікавинка, що латинська назва Сіріуса — «Канікула» — означає «маленька собачка»; у найспекотніші літні дні, коли ця зірка з'являлася на ранковому небі, римський сенат повідомляв про перерву у роботі. Протягом уроку учні ознайомились з новими термінами та поняттями. | |
Просмотров: 563 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |