Суббота, 20.04.2024, 06:30
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 42

Самоосвітня діяльність учнів як крок до самовдосконалення особистості

У ГЗОШ І - ІІІ ступенів № 42 пройшло засідання педагогічної ради. Ця
педрада була присвячена одній з актуальних проблем освіти – проблемі
організації самоосвітньої діяльності учнів, розвитку їх самоосвітньої
компетентності. Чому саме цьому питанню? Бо завдання сучасної школи –
це розвиток кожної дитини як неповторної індивідуальності. З огляду на
це велике значення має формування в учнів творчого потенціалу, прагнення
до самостійної пізнавальної діяльності, вміння ставити і вирішувати нові
проблеми, використовувати набуті знання, вміння та навички в незнайомих,
нестандартних ситуаціях.


Основний доповідач, заступник директора з НВР Рибіна М.В., на початку
свого виступу звернула увагу на такі поняття, як освіта, самоосвіта,
самостійна навчальна робота, а потім розглянула самоосвітню діяльність
як сукупність декількох «само» ( самооцінкаі; самооблік; самовизначення;
самоорганізація; самореалізація; самокритичність; самоконтроль;
саморозвиток ), розповіла про різні рівні самоосвіти в залежності від
сформованості навичок та самоосвітніх умінь учнів, ознайомила з
результатами анкетування учнів щодо самоосвітньої діяльності та з
інструментарієм самоосвітньої діяльності.


Творчі групи, на які було поділено слухачів, надали свої погляди на
такі питання: мотиви, які, на їх погляд, спонукають учнів до самоосвіти;
фактори, які заважають самоосвітній діяльності учнів; дії, які вчителі
спроможні і зобов`язані зробити, для того, щоб допомогти учням
здійснювати їх самоосвітню діяльність.


Потім директор школи Хмельова Т.І. виступила с питанням " Організація
самостійної діяльності учнів у процесі формування та розвитку знань,
умінь, навичок", вчитель початкових класів Бабкеєва О.О. - з питанням "
Домашні завдання як форма самоосвітньої діяльності учнів". Вчитель
російської мови та літератури Мирошник Н.В. зосередила увагу на питанні
" Розвиток творчої компетентності школярів - актуальне соціальне
замовлення". Галка Т.Г., вчитель математики та інформатики, акцентувала
доповідь на використанні інформаційно-комунікаційних технологій, як
засобі підвищення якості навчальних досягнень учнів. А вчитель історії
та правознавства Сладкевич О.І. поділився досвідом з розробки моделі
підготовки учнів до ЗНО з історії України.
Наприкінці педради вчитеь технічної праці Ворожко В.П. склав такий
заклик до учнів:
В школьных знаниях добьёшься ты успеха,
Но это будет лишь очередная веха.
А чтоб не плыть бревном по морю знаний,
Тебе не повредит самообразование.
Заступник директора з НВР Кашлакова Н.В.

Категория: ОШ № 42 | Добавил: Администратор (12.01.2012)
Просмотров: 714 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]