- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Главная » Статьи » ОШ № 42 |
Підвищення якості навчання учнів, формування у школярів прийомів і способів самоосвіти, самостійного здобуття знань — найважливіші завдання сучасної школи. На виконання саме цих завдань націлюють педагогічних працівників нормативні документи про перебудову шкільної освіти в Україні. Здійснення планів подальшої розбудови незалежної України вимагає, щоб молоде покоління отримувало найглибші та найміцніші знання. Зростання значення знань за сучасних умов визначає необхідність подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу в школі, пошуку шляхів підвищення свідомості та активності в навчанні, підвищення якості знань учнів. Мабуть, будь-який учитель, незалежно від досвіду роботи у школі, мріє про те, щоб через кілька років відчувати справжню гордість за своїх колишніх учнів, пишаючись тим, що в їхніх досягненнях є й частка його знань, його душі, цілеспрямованості та працелюбства. А чи навчаємо ми кожного? Чи в кожного учня, який закінчив школу, сформовано саме вміння вчитися, вчитися самостійно? І як саме перевірити рівень цих знань, умінь? Саме ці питання ставив перед собою педагогічний колектив ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 при підготовці та проведенні педагогічної ради про контроль та оцінювання знань учнів. Основний доповідач ( заступник директора з НВР Рибіна М.В.) ще раз розглянула теоретичні напрямки цього питання, зосередив увагу на головній меті, елементах, функціях, принципах, класифікаціях контролю. Відмітила, що оцінка – кількісний показник якості результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, перелічила основні критерії оцінки знань учнів. Закінчила вона свій виступ правилами, яких треба дотримуватися в оцінюванні навчальної праці учні. Вчитель біології Лопатинська О.В. розглянула питання доброзичливості і психолого-педагогічного такт у процесі контролю навчальної діяльності учнів. Мухіна К.В., вчитель математики, зосередила увагу на дотриманні принципу об'єктивності оцінювання, причинах формалізму у здійсненні контролю за навчальною діяльністю учнів. Вчитель початкових класів Яценко О.А. акцентувала свій виступ на питанні здійснення індивідуального підходу до школярів у процесі контролю і стимулювання їх діяльності. А вчитель української мови та літератури Андреєва О.В. розкрила роль та значення почуття відповідальності за оцінювання знань, оцінювання як мотив у навчанні. Підсумок педагогічної ради підвела директор школи Хмельова Тетяна Іванівна. Вона підкреслила: " Такі риси характеру вчителя як педагогічний такт, вимогливість, справедливість, чуйність, є найважливішими умовами його гуманістичної педагогічної діяльності... Вимогливість вчителя до учнів має бути постійною і справедливою”. Бо саме повага до учня у поєднанні з професіоналізмом вчителів стануть гарантією успіху всіх учасників цього цікавого процесу – навчання в школі. Бібліотекар ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 Дуднік О.В. | |
Просмотров: 995 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |