Четверг, 20.09.2018, 15:56
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 42

ПЕДРАДА «ЛЮБОВ, ПОВАГА Й ВИМОГЛИВІСТЬ ДО ДИТИНИ У ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ»

Підвищення якості навчання учнів, формування у школярів прийомів і способів самоосвіти, самостійного здобуття знань — найважливіші завдання сучасної школи. На виконання саме цих завдань націлюють педагогічних працівників нормативні документи про перебудову шкільної освіти в Україні. Здійснення планів подальшої розбудови незалежної України вимагає, щоб молоде покоління отримувало найглибші та найміцніші знання. Зростання значення знань за сучасних умов визначає необхідність подальшого вдосконалення навчально-виховного процесу в школі, пошуку шляхів підвищення свідомості та активності в навчанні, підвищення якості знань учнів. Мабуть, будь-який учитель, незалежно від досвіду роботи у школі, мріє про те, щоб через кілька років відчувати справжню гордість за своїх колишніх учнів, пишаючись тим, що в їхніх досягненнях є й частка його знань, його душі, цілеспрямованості та працелюбства.

А чи навчаємо ми кожного? Чи в кожного учня, який закінчив школу, сформовано саме вміння вчитися, вчитися самостійно? І як саме перевірити рівень цих знань, умінь?

Саме ці питання ставив перед собою педагогічний колектив ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 при підготовці та проведенні педагогічної ради  про контроль та оцінювання знань учнів. Основний доповідач ( заступник директора з НВР Рибіна М.В.) ще раз розглянула теоретичні напрямки цього питання, зосередив увагу на головній меті, елементах, функціях, принципах, класифікаціях  контролю. Відмітила, що оцінка – кількісний показник якості результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, перелічила основні критерії оцінки знань учнів. Закінчила вона свій виступ правилами, яких треба дотримуватися в оцінюванні навчальної праці учні. Вчитель біології Лопатинська О.В. розглянула питання доброзичливості  і психолого-педагогічного такт у процесі контролю навчальної діяльності учнів. Мухіна К.В., вчитель математики, зосередила увагу на дотриманні принципу об'єктивності оцінювання, причинах формалізму у здійсненні контролю за навчальною діяльністю учнів. Вчитель початкових класів Яценко О.А. акцентувала свій виступ на питанні здійснення індивідуального підходу до школярів у процесі контролю і стимулювання їх діяльності. А вчитель української мови та літератури Андреєва О.В. розкрила роль та значення почуття відповідальності за оцінювання знань, оцінювання як мотив у навчанні.

Підсумок педагогічної ради підвела директор школи Хмельова Тетяна Іванівна. Вона підкреслила: " Такі риси характеру вчителя як педагогічний такт, вимогливість, справедливість, чуйність, є найважливішими умовами його гуманістичної педагогічної діяльності... Вимогливість вчителя до учнів має бути постійною і справедливою”.  Бо саме повага до учня у поєднанні з професіоналізмом вчителів  стануть гарантією успіху всіх учасників цього цікавого процесу – навчання в школі.

 

Бібліотекар ГЗОШ І – ІІІ ступенів № 42 Дуднік О.В.

Категория: ОШ № 42 | Добавил: topaloff (11.03.2013)
Просмотров: 721 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]