Пятница, 19.04.2024, 13:27
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ № 19

Класний класний керівник

Головною умовою ефективності будь-якої виховної системи є особистість педагога-вихователя.

"Яким повинен бути класний керівник?" - вирішили з`ясувати педагоги ГЗОШ № 19, і провели педагогічну раду "Роль особистості класного керівника у формуванні творчо-працездатного учнівського колективу."

Готуючись до педради, учителі школи вивчили методичну літературу, провели відкриті виховні години, адміністрацією школи, в ході анкетування серед учнів, було виявлено, яким вони бачать ідеального класного керівника, чим їхній клас, завдяки класному керівникові, відрізняється від інших, також учні писали твір "Якби я був класним керівником?"

Протягом місяця готувалися два проекти: учнівський і учительський, - "Класний класний керівник". Учні і педагоги виділяли ті основні якості, якими повинен володіти класний керівник, щоб бути ідеальним наставником.

Порівнявши два проекти, педагоги прийшли до висновку, що самі вони віддають перевагу професійним навичкам, а діти більше цінують людські якості - доброту і розуміння. І все ж основні риси, необхідні для успішної діяльності класного керівника, - це здатність розуміти внутрішній світ дитини, уміння стати на його позицію, здатність до спільної творчості з учнями.

Проведена рефлексія в кінці педради показала, що вчителі багато чого взяли для себе, зробили певні висновки. Сподіваємося, що тепер проблем стане менше.

Категория: ОШ № 19 | Добавил: topaloff (03.12.2012)
Просмотров: 639 | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]