Среда, 19.09.2018, 21:29
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » СШ № 1

SMRT в ГСШ № 1
В рамках впровадження проекту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та міжнародного агентства ICEA «Шкільний вчитель нового покоління» Горлівська спеціалізована школа № 1 з поглибленим вивченням іноземних мов (директор Сушицький Владислав Павлович) розпочала роботу за програмою SMRT Канадського коледжу з англійської мови. 
 Програма SMRT є дистанційною і надає можливість удосконалювати процес навчання іншомовному спілкуванню, враховуючи принципи автентичності, системності та альтернативності. 
 Впровадження програми дозволяє викладачу англійської мови та учням використовувати як можливості комп’ютерних кабінетів навчального закладу, так і персональні ресурси: персональні комп’ютери, лептопи, айподи. 
Програма надає доступ до Інтернет он-лайн контентів: Google Docs, Google Apps for Education, BBC, YouTube тощо. 
 SMRT містить п’ять рівнів, що дозволяє учням після складання тесту, визначити та обрати відповідний своїм знанням рівень. Кожен рівень складається з 12 уроків із вправами. Уроки мають свою тематику і в кожному уроці розроблені автентичні завдання з письма, читання, аудіювання, граматики, мовлення. 
 Після проходження кожного рівня учні складають он-лайн тест, який перевіряється викладачами Канадського коледжу з англійської мови і отримують сертифікат про проходження відповідного рівня за програмою SMRT. Починаючи з елементарного і закінчуючи високим рівнями, учень має можливість підготуватись до іспитів таких як TOEFL, IELTS. 
Робота вчителів Горлівської спеціалізованої школи № 1 з поглибленим вивченням іноземних мов за програмою SMRT була розпочата ще у квітні 2013 року. Після участі вчителів школи у семінарах – тренінгах, організованих представниками Канадського коледжу з англійської мови та міжнародною агенцією ICEA, були сформовані групи учнів старшої школи (9-11 класів) з послідовним підключенням до контенту даної програми. 
 Учні використовують новітні технології в навчальному процесі завдяки дистанційному вивченню англійської мови після уроків у комп’ютерному класі за допомогою вчителів Донченко Олени Олександрівни та Строки Маргарити Ігорівни. Зокрема, учні опрацьовують додатковий матеріал та виконують завдання самостійно у мережі Інтернет. Вчителі надають даним учням он-лайн консультації у позаурочний час. 
 Програма SMRT надає унікальну можливість користуватися додатковими ресурсами: Інтернет – словниками, он-лайн бібліотеками, розвиваючими освітніми програмами, Інтернет-сайтами новин тощо. 
З вересня 2013 року програма SMRT надала ще одну можливість учням та вчителям школи удосконалювати мовну практику дистанційно за допомогою впровадження ресурсу Speaking Club (Мовного Клубу) англійською мовою. 
 27 вересня 2013 року відбулося перше заняття учнів школи з викладачем Royal Roads College (Канада). Учні були ознайомлені з географічними та історичними фактами Канади, побачили презентацію коледжу, ознайомились з умовами навчання у Канаді. Спілкування проходило англійською мовою. 
 На підставі складеного плану занять ГСШ №1 (заступник директора з міжнародних відносин Валерія Ареф’єва) та міжнародної освітньої агенції ICEA (освітній менеджер Ольга Соломаха), учні школи щотижня будуть мати можливість працювати у даному Мовному Клубі за наступною тематикою:

- «Різниця поколінь»; 
- «Впровадження комп’ютерних технологій та електронних книжок у навчання. За та проти.»; 
- «Діти та працевлаштування»; 
- «Моральні цінності сучасної людини»; 
-  «Формула успіху»; 
- «Навчання за кордоном або на Україні?» 
 - «Молодь та Євроінтеграція» тощо.


Компоненти програми SMRT не ускладнюють вивчення англійської мови, а навпаки підсилюють шкільний компонент за рахунок диференційованого підходу та візуалізації навчального матеріалу, сприяють підвищенню якості освіти та удосконалюють перехід процесу пізнання з категорії «учити» у категорію «вивчати» будь-який предмет усвідомлено та самостійно, орієнтуючись на сучасні провідні міжнародні педагогічні технології у навчанні.

Заступник директора з міжнародної діяльності Горлівської спеціалізованої школи №1 з поглибленим вивченням іноземних мов 
 Ареф’єва В.Г.
Категория: СШ № 1 | Добавил: vlada (30.09.2013)
Просмотров: 229 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]