МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
КАТЕГОРИИ РАЗДЕЛА
Гимназия "Интеллект" [75] |
СШ № 1 [124] |
ОШ № 3 [20] |
Лицей № 4 "Элит" [17] |
ОШ № 5 [69] |
ОШ № 6 [0] |
ОШ № 7 [43] |
ОШ № 8 [6] |
ОШ № 10 [144] |
ОШ № 12 [115] |
ОШ № 13 [6] |
Лицей № 14 "Лидер" [13] |
ОШ № 15 [130] |
ОШ № 16 [73] |
ОШ № 17 [6] |
ОШ № 18 [104] |
ОШ № 19 [15] |
ОШ № 21 [8] |
ОШ № 22 [14] |
ОШ № 23 [5] |
ОШ № 25 [28] |
ОШ № 28 [4] |
ОШ № 29 [1] |
ОШ № 30 [13] |
УВК № 31 [4] |
ОШ № 35 [34] |
ОШ № 36 [31] |
ОШ № 38 [9] |
ОШ № 40 [6] |
ОШ № 41 [5] |
ОШ № 42 [292] |
Лицей № 47 "Старт" [139] |
ОШ № 48 [9] |
ОШ № 49 [58] |
ОШ № 50 [34] |
ОШ № 52 [7] |
ОШ № 53 [14] |
ОШ № 54 [49] |
ОШ № 55 [60] |
ОШ № 58 [2] |
ОШ № 59 [3] |
ОШ № 60 [30] |
ОШ № 62 [94] |
Гимназия №65 "Триумф" [10] |
ОШ № 68 [1] |
ОШ № 73 [6] |
ОШ № 77 [22] |
ОШ № 84 [77] |
Лицей № 85 "Гармония" [13] |
ОШ № 86 [65] |
Лицей № 88 "Мечта" [174] |
ОШ-интернат [109] |
ДОУ № 133 [4] |
ДОУ № 32 [31] |
ДОУ № 88 [9] |
ДОУ № 116 [5] |
ДОУ № 91 [4] |
ДОУ № 147 [1] |
ДОУ № 134 [1] |
ДОУ № 121 [3] |
ДОУ № 9 [2] |
ВСОШ № 20 [1] |
ДОУ № 4 [1] |
ДОУ № 2 [1] |
ДОУ № 87 [4] |
ДОУ № 5 [3] |
ДОУ № 75 [1] |
ДОУ № 118 [2] |
ДДЮТ [24] |
Новости [18] |
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » Статьи » ОШ-интернат |
Учитель здатний вчити до тих пір, поки сам безперервно вчиться
Ці слова стали основою для проведення психолого – педагогічного семінару – практикуму «Особистісний ріст вчителя», який був проведений на весняних канікулах з вчителями Горлівського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів №4 – дитячий садок №16 «Промінь». Основна мета семінар – практикум: ознайомлення вчителів з формами та методами інтерактивної взаємодії, сприяння мотивації до самовдосконалення в різних сферах життя, створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективу шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії. Завдяки загальний інформації, яка була їм надана заступником директора по НВР Коваленко Н.В. та психологом Войтенко О.В. вчителі мали змогу взяти участь в роботі з різного роду педагогічними ситуаціями, що показало рівень розвитку їх особистих якостей. Також розглянуті питання з розвитку інтелектуальної, емоційної, фізичної та духовної сфер особистості педагога. Семінар включав в себе не тільки теоретичну частину, а ще й практичні завдання, де вчителя продемонстрували свою постійну професійну підготовку й самопідготовку до навчальної діяльності, насамперед, в плані пізнання себе в якості її суб’єкта. Вчителі проявили такі необхідні якості педагога, як готовність до розуміння психічних станів учеників, емпатію та потребу в соціальній взаємодій. Іншими словами, вчителі постійно вивчають себе, познають свої принади та недоліки, постійно формують в собі ті внутрішні якості, на яких будується не тільки професійний, а й особистий розвиток. За результатами діагностики 75% вчителів мають високий рівень розвитку педагогічних здібностей,и лише 35% - середній рівень. Це означає , що більшість колективу добре знайома з індивідуальними віковими особливостями дітей, вміє правильно розприділяти пріоритети при роботі з дітьми, та вирішувати конфліктні ситуації при організації викладання. Педагоги намагаються розкрити в учнях свою індивідуальність, допомогти їм повірити в себе та свої сили, також розвивати здібності приймати самостійні та обґрунтовані рішення, використовуючи при цьому різного роду інтерактивні методи та прийоми в роботі з дітьми. | |
Просмотров: 437 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего коментариев: 0 | |