Пятница, 21.09.2018, 03:32
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ-интернат

Учитель здатний вчити до тих пір, поки сам безперервно вчиться
Ці слова стали основою для проведення психолого – педагогічного семінару – практикуму «Особистісний ріст вчителя», який був проведений на весняних канікулах з вчителями Горлівського навчально – виховного комплексу «Загальноосвітня школа – інтернат І – ІІІ ступенів №4 – дитячий садок №16 «Промінь». Основна мета семінар – практикум: ознайомлення вчителів з формами та методами інтерактивної взаємодії, сприяння мотивації до самовдосконалення в різних сферах життя, створення позитивного психологічного клімату в педагогічному колективу шляхом актуалізації установки вчителя на цінність самореалізації у своїй професії.

Завдяки загальний інформації, яка була їм надана заступником директора по НВР Коваленко Н.В. та психологом Войтенко О.В. вчителі мали змогу взяти участь в роботі з різного роду педагогічними ситуаціями, що показало рівень розвитку їх особистих якостей. Також розглянуті питання з розвитку інтелектуальної, емоційної, фізичної та духовної сфер особистості педагога. Семінар включав в себе не тільки теоретичну частину, а ще й практичні завдання, де вчителя продемонстрували свою постійну професійну підготовку й самопідготовку до навчальної діяльності, насамперед, в плані пізнання себе в якості її суб’єкта. Вчителі проявили такі необхідні якості педагога, як готовність до розуміння психічних станів учеників, емпатію та потребу в соціальній взаємодій. Іншими словами, вчителі постійно вивчають себе, познають свої принади та недоліки, постійно формують в собі ті внутрішні якості, на яких будується не тільки професійний, а й особистий розвиток.
За результатами діагностики 75% вчителів мають високий рівень розвитку педагогічних здібностей,и лише 35% - середній рівень.

Це означає , що більшість колективу добре знайома з індивідуальними віковими особливостями дітей, вміє правильно розприділяти пріоритети при роботі з дітьми, та вирішувати конфліктні ситуації при організації викладання. Педагоги намагаються розкрити в учнях свою індивідуальність, допомогти їм повірити в себе та свої сили, також розвивати здібності приймати самостійні та обґрунтовані рішення, використовуючи при цьому різного роду інтерактивні методи та прийоми в роботі з дітьми.


Категория: ОШ-интернат | Добавил: Админ (30.03.2012)
Просмотров: 204 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]