Понедельник, 24.09.2018, 07:23
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » ОШ-интернат

Постійнодіючий семінар в ГНВК "Промінь"
23 жовтня 2013 року в ГНВК «Промінь» відбулося засідання постійно діючого семінару. Було розглянуто наступні питання: 
1. Оцінювання навчальних досягнень учнів. 
З даного питання виступив заступник директора з навчально-виховної роботи – Коваленко Н.В., яка ознайомила з основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів і акцентувала увагу педагогічного колективу на коректному розподілі часу протягом усього уроку. Велику увагу приділили питанню «Форми і методи контролю та оцінювання навчальних досягнень на різних етапах уроку». Своїм досвідом поділилися керівники методичних об’єднань ГНВК. 
Возіянова Т.Б. (керівник методичного об’єднання вчителів фізико-математичного циклу) розповіла про основні форми контролю навчальних досягнень учнів, які вона використовує на різних етапах уроку. 
Чехлова Г.М. (керівник методичного об’єднання гуманітарного циклу) ознайомила з основними методами оцінювання навчальних досягнень під час контрольних робіт, розповіла про особливості кожного з них. Особливу увагу звернули на такий метод оцінювання, як тести. Вчителі прийшли до висновку, що тестові завдання, як вид контролю, не можуть повно відобразити знання та можливості учнів. Щоб розкрити розумовий потенціал школярів, необхідно поєднувати тести відкритої та закритої форми. 
2. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів за новим Державним стандартом. 
Вчитель російської мови та літератури Федькіна А.М. у своєму виступі відмітила, що критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за новим Державним стандартом суттєво не змінилися – як і раніше виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий. Вона зазначила, що кожен наступний рівень вимог включає вимоги до попереднього, а також додає нові. Інші учителі – предметники ознайомили з особливостями оцінювання навчальних досягнень за новими критеріями оцінювання.
Категория: ОШ-интернат | Добавил: vlada (25.10.2013)
Просмотров: 170 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]