Суббота, 20.04.2024, 03:24
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » Статьи » Гимназия "Интеллект"

Педрада в ГНВК "Промінь"

15 жовтня  2013 року в ГНВК «Промінь» відбулося засідання педагогічної ради.

На порядку денному було розглянуто наступні питання%

1. Про виконання рішень попередніх засідань педагогічних рад.

2. Про створення умов для педагогічної адаптації учнів 1, 5, 10 класів до навчання (реалізація Державних стандартів освіти).

                                         Виступали: Коваленко Н.В. (заступник директора з

навчально-виховної роботи);

                                   Легеда О.В. (психолог);

                                                    Тітова М.О. (соціальний педагог);

                                                                             Марченко О.В. (вчитель початкових класів);

                                                                 Шеремет І.М. (класний керівник 5 класу);

                                                                             Лебежаніна І.В. (класний керівник 10 класу).

 

Заступник директора з навчально-виховної роботи – Коваленко Н.В. у своїй доповіді зазначила, що учні першого класу добре адаптувалися до шкільного середовища. Було відмічено, що більш складна ситуація склалася серед учнів п’ятого класу – їм важко адаптуватися до принципу наступності у навчанні. У десятому класі дещо знизився рівень навчальних досягнень. Вона рекомендувала:

1) Продовжити реалізацію програми Адаптація першокласників ГНВК «Промінь» до навчання.

2)  Працювати над виконанням Програми реалізації принципу наступності та перспективності між початковою і основною школою ГНВК «Промінь».

3) Проводити діагностичну роботу з вивчення впливу негативних факторів навчального середовища і визначення валеологічних шляхів корекції.

Психолог – Легеда О.В. відмітила, що у дітей спостерігається порушення поведінки і гіперактивність.

 Соціальний педагог – Тітова М.О. рекомендувала вчителям і вихователям створити психологічний комфорт у класному колективі, щоб адаптація учнів проходила добре.

Класний керівник п’ятого класу – Шеремет І.М. звернула увагу на те, що учні досить емоційні і активні, їм постійно необхідно позбавлятися зайвої енергії.

Лебежаніна І.В. відмітила, що у учнів десятого класу зросла соціальна активність, вони стали більш самостійними і відповідальними.

3. Про діяльність педколективу в здійсненні соціального захисту дитини і охорони дитинства.

                                 Виступала: Тітова М.О. (соціальний педагог).

 Тітова М.О. рекомендувала педколективу супроводжувати протягом всього навчально-виховного процесу обдарованих дітей, приділити належну увагу кризовим сім’ям і провести індивідуальну роботу з багатодітними та малозабезпеченими родинами.

4. Про відвідування учнями навчальних занять.

                                         Виступали: Карастєльова Т.Я. (заступник директора з

                                                                                                              виховної роботи);

                                                    Цітайшвілі Т.І. (вихователь 9 класу);

                                                         Чернорусова Н.В. (вихователь 8 класу).

Заступник директора з виховної роботи – Карастєльова Т.Я. відмітила позитивні зміни в системі відвідування учнями навчальних занять. Пропуски  занять без поважної причини порівняно з минулим навчальним роком значно знизилися. У подальшій  роботі вона рекомендувала:

1) Активно застосовувати різноманітні форми і методи підвищення мотивації учнів до навчання.

2)  Використовувати потенціал громадських організацій для впливу на учнів, які без поважних причин пропускають навчальні заняття, їх батьків.

3) Вихователям і класним керівникам вжити заходи для зменшення кількості пропущених уроків.

5. Про формування правової компетентності учнів – попередження підліткової злочинності та правопорушень.

                                         Виступали: Карастєльова Т.Я. (заступник директора з

                                                                                                              виховної роботи);

                                                   Ушакова Н.С. (вихователь 8 класу);

                                                    Остапчук Л.Ф. (вихователь 9 класу).

Вихователь дев’ятого класу – Остапчук Л.Ф. відмітила, що уся її робота з дітьми, які потребують постійного контрою, заснована на індивідуальному підході. Для профілактики правопорушень і шкідливих звичок успішно проводиться місячник з правового виховання, місячник профілактики шкідливих звичок, надається допомога у навчанні. В цілому робота з правового виховання у 9 класі носить цілісний характер навчальної і виховної діяльності та охоплює великий комплекс взаємозв’язаних соціальних потреб.

Заступник директора з виховної роботи – Карастєльова Т.Я. у подальшій  роботі з попередження підліткової злочинності та правопорушень  рекомендувала:

1) Використовувати виховні можливості навчальних предметів та виховних заходів з право освітньої роботи.

2)  Залучувати різних спеціалістів до індивідуальної роботи з попередження правопорушень та злочинності в учнівському середовищі.

6.Про підвищення якості роботи педагогічного колективу щодо профілактики травматизму під час навчально-виховного процесу.

                                         Виступали: Коваленко Н.В. (заступник директора з

навчально-виховної роботи);

                                                              Сіпун А.В. (вчитель фізичної культури).

Заступник директора з навчально-виховної роботи – Коваленко Н.В. у своїй доповіді зазначила, що необхідно активно працювати над профілактикою травматизму учнів під час навчально-виховного процесу і у подальшій роботі рекомендувала:

1) Продовжити дотримуватися правил та інструкцій з безпеки життєдіяльності.

2)  Підвищити відповідальність педагогічних працівників щодо чергування під час перерв та в позаурочний час згідно графіку.

3) Залучати фахівців до проведення з учнями 1-11 класів, їхніми батьками роз’яснювальної роботи, заходів з профілактики захворювань та дитячого травматизму, бесід про дотримання правил безпеки з вибухонебезпечними предметами, тематичних занять із питань профілактики отруєнь. 

Категория: Гимназия "Интеллект" | Добавил: vlada (18.10.2013)
Просмотров: 694 | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]